Sort:  

In orde. Smakelijk eten!

Dat smakelijk eten is wel gelukt. Maar nu, heb jij ideeën als ik zeg, we willen iets moois, subtiel, elegant, animated, de kleuren van de nederlandse en belgische vlaggen EN goud. Maar niet opzichtig en zeker niet overheersend.

Ik vraag veel he?

Ik zal m'n best doen! De volgende week hoop ik wat te kunnen realiseren.

Wil je er trouwens iets van tekst in? Bijvoorbeeld "@alldutchcreation," "All Dutch Creations" of iets anders?

All Dutch Creations denk ik ... @anouk.nox, wat denk jij?

Weet ik niet maar als de tekst erin komt zou ik t wel houden bij: Alldutch Creations ipv All Dutch Creations..
Persoonlijk denk ik dat het een beetje too much is als elke divider die tekst erin heeft.. denk jij niet @hetty-rowan ?

Da's waar, ik dacht even meer aan een signature in plaats van divider. Nee voor een divider hoeft eigenlijk geen tekst.

Goed, dan laat ik de tekst achterwegen. Vinden jullie het daarnaast goud als het dan houd bij de kleuren v.d. Nederlandse en Belgische vlag en het goud niet probeer te benaderen? Goud is eigenlijk niet echt goed te doen voor schermweergave.

Ik denk dat je ons gewoon eens iets moet voorleggen ... we kunnen altijd mauwen als we het echt niks vinden, maar vooralsnog zeg ik ... verras ons met een dosis van je creativiteit. Zolang het sierlijk, elegant, wel aanwezig maar niet overheersend is ... ben ik heel benieuwd wat je voor ons in petto hebt.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58927.54
ETH 2514.69
USDT 1.00
SBD 2.48