You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Is Not STEEM Motherfuckers

in #steem6 years ago (edited)

Ko je reko da me napadas? Kako ne razumijes, ovo sve je akt :D cijeli video je akt... tema je akt, vise je do zezancije nego da nekog napadam i bla bla... svaki dan radim videe, doslovno ne znam sto cu napraviti nekad - pocnem samo pricat o prvoj stvari haha

znam ja sta si ti htio reci, i uvazio sam misljenje i shvatio sam ga ozbiljno ;) slazem se sa svime sto si tamo napisao osim usporedbom STEEMA i Steemita, jer nitko ne printa nikakav novac...

Sort:  

Znam kako radi sustav. Budem malo vise napisao kasnije jer nemam sad vremena. Radim ko konj i ucim. Ne idem ja nikam, zato sam i ugasio FB. I go down with the ship :) Btw, slozio sam na laptopu linux i auto clicker i farma mi novce afk na dlive. haha

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63606.08
ETH 2603.60
USDT 1.00
SBD 2.83