Steem Monsters Raport nr 2. W oczekiwaniu na koniec sezonu.

in #sp-group5 years ago

silent caller.png


Witajcie Steem Monsters maniacy!!! Za niecałe 17 godzin koniec sezonu w końcu nadjedzie czas odebrać kolejne 22 karty.
Zawsze ten czas jest dla mnie ekscytujący ponieważ czekam na trafienie Rules Of The Seas. Mam już jednego w kolekcji brakuje mi jeszcze dwóch do następnego poziomu. W sumie nawet jednego chciał bym trafić to drugiego może bym kupił. Był by dla mnie mocnym boostem do talii wody i nie męczył bym się wbijając Gold III. Jak Steem będzie droższy muszę rozważyć zakupy większej ilości legendarnych kart z sekcji Beta. Czekam na wasze posty po otwarciu nagród. Dwa ostatnie sezony nie przyniosły mi nic ciekawego, może tym razem będzie lepiej. Bym zapomniał. Mam jeszcze screena z otwarcia ostatniej nagrody za czwartek.

czwartek.png


Source/Źródło


Oryginalne zdjęcie Steem Monsters jest tutaj


giphy.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25