You are viewing a single comment's thread from:

RE: SP-GROUP otwiera się na świat

in #sp-group5 years ago (edited)

Ostatnio zrobiłem 2 posty o interaktywnych historiach który był pozytywnie odebrany przez grupę, czułem się niedowartościowany, bo większość głosów były z grupy. Dałem posty do post promotion na discordzie Steemit Polska, tylko kilka osób dało upvote z waszego czatu. Gdyby nie SP-Group połowa z nas by odeszła całkowicie lub pozostała by tylko na discordzie pogawędzić bo w ogóle nie opłacało by się tworzyć cokolwiek dla zysku. Hobbistycznie można pisać ale nie potrzebujemy steemit żeby to robić, są inne platformy. Może chcemy coś z tego mieć w przyszłości? Zanim dołączyłem do grupy ładne upvoty dostawałem za niektóre posty. A teraz? Gdy napiszę coś bardziej wymagającego nie mam pewności czy dostanę 0.10$ bez SP-Group. Jak czytam takie słowa że właściciel grupy ma prysnąć z kasą to śmieję się głośno. Ciekawe jak ma zabrać delegację jak się nie da. Może tylko wyciągnąć swój steem który do niego należał od początku.

delegacja 1.png

Nie da się zabrać delegacji. Bo tylko ja mogę ją wycofać i wraca do mnie. To dotyczy wszystkich osób delegujących.

Sort:  

@fervi'emu chodzi o to, że Michał ma hasło do konta i zbiera nagrodę z kuracji i na tym zarabia. My wysyłając delegacje pozwalamy mu zarabiać naszymi pieniedzmi, przez co konto będzie mocniejsze i będzie można większe głosy rozdawać. Fervi nie ufa Michałowi i węszy spisek i uważa, że zawinie się z kasą. Fervi chce być dobry, ale jest aż za dobry i po prostu zniechęca ludzi tym do siebie, jak widać wyżej. Jak @wzp napisał, również się zgadzam i akceptuje to, że gdyby nawet miałby się jutro zwinąć z kasą, zmienić klucze i zrobić power down to nie za wiele tracę. Poznałem Michała prywatnie i ufam mu, że tak nie zrobi. Po prostu niech każdy robi ze swoją kasą to co chce, jesteśmy dorośli.

Czemu tylko Michałowi? lel ;)
Wiesz, jak uważasz. Nie rozumiem tylko czemu zarazem masz pretensje do innych w kwestii głosowania

Nie zmienia to faktu, że jedni myśleli o Steem jako platformie blogowej, a inni o pieniądzach. Życie. Może kiedyś nawet dołączyłbym do sp-group, bo macie fatalne wyniki w pool rapeach :P

Ja się czepiałem tylko o kuratorstwo, a nie o to co kto robi ze swoimi pieniędzmi. Myślałem, że to wyjaśniłem sobie z Tobą prywatnie już :) Ja nawet nie wiem co to jest pool rape i steem dla mnie to wciąż platforma blogowa i pokazuje każdej nowo poznanej osobie, którą ciekawią nasze podróżnicze przygody :) A gdy się pytają czy zarabiamy na tym...no właśnie :) Sam widzisz

PS. pamiętaj, że gramy w tej samej drużynie :D

PS2- odpowiadając na pytanie o Michała, to tylko o nim rozmawialiśmy, nie wiem kogo jeszcze i o co podejrzewasz.

Nikogo o nic nie podejrzewam. Po prostu dlaczego "wspólne konto", a nie głosowanie na siebie nawzajem jak to kiedyś było? Moim zdaniem to świetny biznes po prostu. Można powiedzieć, że sprzeczny z pierwotnymi zasadami Steema (o ile jeszcze jakieś zostały), ale świetny.

W sensie inaczej - biznes kijowy, ale działa. (a jak coś jest kijowe, a działa to nie jest kijowe :D)

Nikogo o nic nie podejrzewam. Po prostu dlaczego "wspólne konto", a nie głosowanie na siebie nawzajem jak to kiedyś było?

A dlaczego boty i zbieranie wpłat/delegacje do bota ?
To jest ta sama sytuacja...

No nie wiem, ja nie zbieram delegacji na bota (kiedyś i owszem, ale to stare dzieje), a zbieranie wpłat to dotacja (dobrowolność). Nigdy nie było przymusu ani korzyści z tego, że ktoś dał.

U nas też jest dobrowolność, chcesz należeć do SP-Group płacisz minimum dotacji, nie chcesz to nie dołączasz proste. I tak ta dotacja jest śmieszna 33 Steem od konta które jest mocno rozwinięte? To są grosze. Jak cofniesz delegację i tak wszystko odzyskasz. Lepiej należeć do SP-Group niż się prosić gdzie indziej o wsparcie.

No to nie rozumiem skąd te próby wymuszania na innych by np. na moje decyzje wpływały

Dla mnie może zarabiać i co z tego. Nie bądźmy Cebulakami. Jak wrzucę na giełdę 200 Steem i wyciągnę 2000 i wpłacę z powrotem na steemit to też będzie źle bo nagle się wzbogaciłem? Michał nie działa agresywnie, więcej pomógł niż zaszkodził. Tokenów Steem jest dużo dla każdego starczy, choćby 100 Steem dziennie dostawał. Niby nie chodzi o pieniądze, a cały czas słyszę że chodzi, bo obawa że ucieknie z pieniędzmi 17.70 Steem za ostatni tydzień też mi pieniądze. Diosbot miał ich 21.076

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85