Ostatnia szansa zdobycia min. 6.14sbd!

in #smartphonephotography6 years ago (edited)

Konkurs #pl-architektura dobiega końca jutro o północy. Jeśli masz ochotę wziąć udział w konkursie wyjdź jutro z domu i zrób zdjęcie budynkowi z zewnątrz, wejdź do środka, zrób kolejne, a potem napisz co Ci się w nim podobało. To wszystko!

A teraz off topowy wpis blogowy, bo może to za mało na osobny post...
Chcę pokazać wam gałązkę, którą dał mi w połowie maja @hrissm. Włożyłam ją do butelki z wodą i sytuacja rozwijała się tak:

D7252531-AF2D-489B-AA56-E39B11046D64.jpeg
Wtorek 5 czerwca

A8E786B8-2033-4E9D-9600-72835EBF53BA.jpeg
Piątek 8 czerwca

F3B448A1-6F0D-4210-A20E-37E72C3E4A5F.jpeg
I dziś.
Taki oto cud życia mi się na biurku dokonał w butelce po coli zero.
EEF3713B-2C4A-4C09-AD1A-CAE616254002.jpeg
Zamiokulkas zamiolistny wypuścił korzonki. Nie mogę się nadziwić, że oczekiwaniem - stworzyłam życie.

Sort:  

ja tak samo czekam na mój szczypiorek, wrzuciłam do wody cebulki po szczypiorku, ale na razie jeszcze nic się nie wykluwa :)

takie oczekiwanie jest super, a najlepszy jest dzień, kiedy coś zauważysz po raz pierwszy!
uważaj, żeby nie zanurzyć za dużej części cebulki, bo zgnije.. :/ tylko sam spód. kiedyś miałam taką niemiłą przygodę chyba z pestką moreli, za to kolega hoduje jedno awokado za drugim i mu idzie - nie wiedziałam wcześniej, że tylko spód ma być zanurzony.... :D

Sprawdziłam i jest dobrze :)) nic nie gnije, roślinka ładnie pachnie i może niedługo pojawią się pierwsze oznaki szczypiorku. Obserwuje.

Trochę czasu mi zeszło. Link do tekstu w poście konkursowym.

ja mam taki głupi szklany słój ze sznurkiem, który kupiłem wraz z hiacyntami. Hiacynty były świetne - przechylały sie za światłem, rozwijały się w dzień i trochę składały w nocy, pięknie pachniały i ogólnie sprawiały wrażenie wesołych. Prawie jak zwierzaki. Przekwitły więc przezimowałem cebulki i wsadziłem je do ogródka babci, gdzie nadal świetnie sobie radzą. Za to słój jest do niczego, na co pewnie spory wpływ ma brak dziurek w dnie. Trzymałem tam potem kumkwat, który zdechł(pani ze sklepu przysięgała że se poradzi). Następnie był ziemniak, który zakiełkował mi w szafce (jednosezonowy :() i on radził se fajnie i wypuszczał piekne pędy z malutkimi listkami, którym budowałem konstrukcje z patyków. Obecnie trzymam tam cebule, co również wybrała życie zamiast konsumpcji. Wypuściła listki i jakoś działa, choć też jest pewnie jednosezonowa. Głównie mój słój jest więc słojem pełnym ziemi, który miewa gości. No to teraz już wiesz :D

Ej, ale to fajne historie! Bajka o sloiku :)
Ja też mam ziemniaka - ale słodkiego. Uwielbiam go. W ten weekend przesadziłam go do większej doniczki, rośnie szybko i jest raczej zadowolony z życia:
B8DAC60C-69D3-4332-B892-2D0613BD7F9C.jpeg

Kiedy go poznałam był bardzo malutki :)
5E896D19-AAAB-49F8-9235-F000B093A843.jpeg
A3FCC7C8-EE4A-451B-8E67-E172DEAF84B1.jpeg

Taaak? To patrz!
Słój cebuli:
cebua.jpg
I jako bonus mój kaktus:
kaktus.jpg
Sama tego chciałaś,, co nie?:D
Ponadto gratuluję ziemniaka - piękny okaz
pozdrawiam!

Hahaha faktycznie! Niezła dzicz z tej cebuli, jestem w szoku :D ale super! Widać że jej tam dobrze było. Kaktus też świetny :D
Dziękuję za gratulacje, ziemniakowi przekażę!

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-12T02:33:45
Account Level: 0
Total XP: 70.50/100.00
Total Photos: 9
Total comments: 12
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Hi Passing by and Upvoted you :) !
:
“I believe instinct's the iron skeleton under all our ideas of free will. Unless you're willing to take the pipe or eat the gun or take a long walk off a short dock, you can't say no to some things. You can't refuse to pick up your option because there is no option.” ====> Stephen King

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79