You are viewing a single comment's thread from:RE: 휴가라도 할것은 해야죠! 뻘짓진행사항View the full contextraah (76)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago (edited)휴가철인데 고향가셨어요? 풀도 뽑고 ㅎ