You are viewing a single comment's thread from:RE: 엄마의 까페, @gungho 님 영어공부 프로젝트View the full contextgungho (73)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago Thank you. I will do my best.
좋은 성과를 기대합니다.
항상 고맙습니다 ^^ 💙