You are viewing a single comment's thread from:RE: 오늘도 나쁜 생퀴 이야기View the full contextfur2002ks (79)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 나쁜 생퀴~ 나쁜 생퀴~ 벼락이나 맞아라~ ㅋㅋㅋㅋㅋ