You are viewing a single comment's thread from:RE: 고구마 문화(베트남생활자)View the full contextView the direct parentfreegon (79)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 저도 그닥 맛있지는 안았어요.ㅎㅎ