Trzeci tydzień z #run100kkm# by @rolsonpatison

in #run100kkm6 years ago

No cześć 😊!

Kolejny aktywny tydzień za mną z wynikiem -» 21.95km Wczorajszym wybiegiem zakończyłam kwiecień, podczas którego wybiegałam 57.40 km. Jest OK, ale "OK" mnie nie satysfakcjonuje. Od jutra zabieram sie za robienie kilometrów w maju, liczę na setkę i będę szczęśliwa :)

Poniżej "trasa" którą deptałam w weekend! Wspaniała plaża w Bournemouth i niesamowite klify.

Kwiecień zakończony pięknymi widokami

Kiedy zza klifów wyłaniają sie takie widoki, brak formy i zmęczenia idą w niepamięć.

Ostatnio w biegu jestem caly czas. Biegnę spać. Dobranoc.

RUNJOY

Sort:  

Po takich malowniczych krajobrazach na pewno miło się biega więc metr za metrem krok po kroku i setka pęknie, bo jest w zasięgu twoich nóg :)
Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

Dzięki stokrotne:) bardzo miło czyta się takie komentarze. Pozdrawiam serdecznie

Po takich trasach to by się biegło po horyzont. Trzymam kciuki za setkę w maju. Mam podobny cel, plus dodatkowo dycha poniżej godziny.

Dyszka mi sie również marzy ;) "we can do it" !!! Najważniejsze to mieć dobre nastawienie.
Sport rzeźbi nie tylko cialo, ale także charakter :)

Zdjęcia palce lizać, piękne krajobrazy 👌 Fajnie że masz taką samo motywację! Run Forrest run..! 😃

Cześć :) Achhhh dzięki, dzięki :) motywacji u mnie od groma (jedynie niech ktos dobę wydłuży-plissss)

Niestety będzie ciężko z tym tematem.. 🤔

Myślę, że wszystko jest do ogarnięcia 😉

Mega szacun za wytrwałość! Sama wiem ile samodyscypliny i nierzadko poświęcenia kosztuje wysiłek fizyczny. Nagrodą zawsze jest satysfakcja, więc wielki probs dla Ciebie i trzymaj tak dalej! Wierzę w Twoje 100 km w maju, nie ma rzeczy niemożliwych! Powodzenia! :)

Dzięki kochana! Miło się czyta takie komentarze. Z takim dopingiem setka musi być ;)

nie ma innej opcji ;)

Trzymam kciuki za maj! :)

🙌 Maj będzie piękny 😉

..te zdjęcia są Niebywałe!
co za układ chmur!
i przestrzeń ! taki Oddech w nich.
przepiękne widoki!

trzymam kciuki za wszelkie Twoje cele!
(ciekawe czy można tez biegać w czasie snu? :)

Dzięki słońce 💙 Na­tura dała nam dwo­je oczu, dwo­je uszu, ale tyl­ko je­den język po to, abyśmy więcej pat­rzy­li i słucha­li, niż mówi­li.
uwielbiam to miejsce i kocham tam wracać.

P.S. w śnie jeszcze nie biegalam, chyba ze po sklepach hahahaaa #shoppingismycardio#

[hug hug] :*

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05