The Bible & The Blockchain, czyli co ma Biblia do Blockchain'a 🤔

in #religion6 years ago (edited)

Well, have seen this post being promoted on one of them Discord channels:

Przez przypadek na jednym z kanałów Discord zwróciłem uwagę na taki post:

Jesus Christ is unchangeable

Jezus Chrystus jest niezmienny

conveying message from the Bible:

Hebrews 13:8 KJV

Jesus Christ the same yesterday, and to day, and for ever.

którego terścią był cytat z Biblii:

List do Hebrajczyków 13:8

Jezus Chrystus wczoraj i dziś, ten sam i na wieki.

so had a look and got this weird idea:

zaciekawiło mnie to, więc post przeczytałem i nagle mnie olśniło

że Blockchain także jest niezmienny!

blockchain.jpg

Any thoughts?

A Wy co o tym myślicie?

Image courtesy of Pixabay - CC0 but anyway worth referencing

Sort:  

Kto wie jak wyglądał Kościół i jego reformy to wie, że Biblia się zmieniała. Nie dużo brakowało aby to co uważane jest teraz za herezje było teraz kanonem. Więc bitch please...

Wiem o tym i także dlatego dlatego pozwoliłem sobie na takie zestawienie :-)

Można też pójść w drugą stronę - blockchain jest niezmienny, chyba że będzie jakiś fork :)

Ja to tak bardziej w kierunku uwypuklenia boskiego pierwiastka w blockchainie lewitowałem, ale masz rację - różne święte pisma forkowano dosyć regularnie bo "kopacze" nie byli w stanie dogadać się co do jednolitego protokołu stąd mamy różne religijne BTC, BTCash, BTGold itd. A blokchain dzisiaj tylko korzysta z gotowych rozwiązań 😛

This post has been upvoted at 100% thanks to @heroic15397!

Thanks :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87