Wolność w Remoncie - prawie 10 mln dorosłych Polaków pobiera jakąś formę pomocy społecznej?

in #reakcja5 years ago

Kilka dni temu pojawiłem się w Warszawie na „wolnościowym wideo-podcaście na żywo”. Wziąłem udział w rozmowie dotyczącej rozbudowanego systemu socjalnego w Polsce - podobno prawie 10 mln dorosłych Polaków pobiera jakąś formę pomocy społecznej.

Skąd mój udział w tym wydarzeniu? Produkcja nowej serii mojego programu podróżniczego cały czas trwa, więc staram się w tym czasie być możliwie najbardziej aktywny również w Polsce. Podczas dyskusji powoływałem się na przykłady z całego świata - między innymi na Chile i Singapur.

Wenezuela nad Wisłą? Wolność w Remoncie #39 (kliknij, aby odtworzyć)


Obserwuj moją aktywność:


Wsparcie:

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84