#2🍀 Smacznie, zdrowo, kolorowo, czyli co znajdziemy pod tagiem pl-wege 👉 NOWE PRZEPISY

in #polish6 years ago

Hej ;) Czy jest tu jeszcze ktoś kto nie zagląda do tagu pl-wege? 😎

Gdy tworzyłam ten tag prawie 2 miesiące temu, przyznaję, że nie przypuszczałam, że tak szybko się rozwinie! Każdego dnia pojawiają się tu fantastyczne wegetariańskie (bez mięsa, ryb i żelatyny) oraz wegańskie (także bez nabiału, jaj i miodu) przepisy, których część chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować. Serdecznie pozdrawiam ich autorów ;)) (Jeśli ktoś z Was drodzy autorzy nie chciałby, aby jego zdjęcia były tu publikowane, proszę dajcie znać w komentarzu).

Tyle gadania, zobaczcie sami... 😊

1. Niezastąpiony @rado21ste i jego piękne wegetariańskie cannelloni z farszem ze świeżego szpinaku, cukinii i szparagów.


2. Mega kreatywna @sweetsandbeyond, która nie boi się najbardziej oryginalnych smakowych połączeń i jej wegetariańska musaka z cytrusowo-ziołowym tofu.



W ciągu ostatnich 3 tygodni na tagu pl-wege pojawiły się także nowe osoby.

Moje zaproszenie do polskiej wege społeczności ochoczo przyjął @veggie-sloth, który zaskakuję bardzo ciekawymi i pysznymi wege potrawami. Ja na pewno wypróbuję jego przepis na paprykę nadziewaną tempehem i kaszą gryczaną.


@annaburska zaprezentowała wegetariański omlet z dynią, suszonymi pomidorami i świeżą kolendrą.


@annaburska zaprasza także po przepis na wegańskie mleko migdałowe i śniadaniową owsiankę.


Do tagu pl-wege dołączyła @happybea wraz ze swoją kremową zupą pomidorową z bazylią w chlebie.



Na tagu pl-wege nie brakuje również słodkości!

Uwielbiam kulinarną fantazję @xuanito, który na śniadanie zaserwował pancake'ki z ricottą, z domowym karmelem i orzechami laskowymi.


Sezon na wegańskie lody (bez nabiału i jaj) rozpoczęli @tapioka i @tomosan dzieląc się z nami genialnymi przepisami na:

Beztłuszczowe lody bananowe z solonym "karmelem".


Lody z zieloną, liściastą herbatą sencha, które orzeźwią twoje podniebienie i pobudzą umysł.


Na koniec zdrowe słodkości prezentuje @almetro: wspaniały na lato deser Chia z borówkami oraz smoothies „Owoce lasu”.


Na zdrowie!

Moni

Sort:  

piekne inspiracje nie mozna sie napatrzyc:)

I chcialoby się to wszystko zjeśc 😋

Dziękuję! :) Dajecie mi kulinarnego kopa :)

Dziękuję za ciepłe słowo. 😃

A ja dziękuję za mnóstwo wege inspiracji i za wysoka jakośc, którą wnosisz do tagu.
😃

😳

Dzięki! 😊

Bardzo dobra robota, ładnie przygotowana prezentacja i wszystko w jednym miejscu :) Nawet nasze smakołyki się tu znalazły za co bardzo dziękujemy i oczywiście dajemy :*
Pozdrawiamy i do usłyszenia

Pięknie się prezentuja te Wasze smakołyki, czekam na więcej ;))

Ale tu smacznie i kolorowo! Dziękuję za wyróżnienie! 😊

Dziękuję @xuanito 😊

A tak to wygląda w liczbach (licząc wypłacone posty od początku istnienia #pl-wege):

.OsobaSuma nagródLiczba postów
1zdrowie213.8719
2deepresearch33.674
3foodini12.625
4sweetsandbeyond11.397
5rado21ste10.3310
6tapioka4.751
7xuanito4.163
8suchy3.951
9veggie-sloth3.603
10edarian3.592
11shogunma3.323
12annaburska1.822
13thefoodgods0.662
14wikiniki0.634
15presentworld0.341
16anetchen0.291
17almetro0.182
18mehowthe0.062

Dzięki za zestawienie @jacekw. Tag się rozwija, powoli, ale do przodu. Dziękuje wszystkim, którzy się do tego przyczyniają, szczególnie @rado21ste, który goni mnie liczba wpisów ;))
Kazdy mój wpis taguje pl-wege i ciesze się za kazdym razem, gdy pojawiają się na nim nowe osoby.
Pozdrawiam!

Staram się jak mogę, choć ostatnio jestem mocno niewyspany przez malutką..😩

Ale głowa do góry, coś przygotuję! 😁

Oh.. ja to w ogóle mam jakiś kryzys rodzicielski. Myślałam, że jak córeczka będzie większa, to będzie więcej tego czasu, a tu jest go jeszcze mniej! To tak dla pocieszenia hehe
Też pozostaje mi pracować w nocy kosztem snu właśnie. Ale tak jak piszesz, damy radę! Ja jestem pod wrażeniem tego jak pięknie rozwijasz swój blog :)

Trzymaj się i witaj w klubie!😆
Moja żona już "ledwo zipie", głównie przez nocne karmienia, a ja jestem zaobserwowany w ciągu dnia po uszy..😄

Ja też tak myślałem, a tu rzeczywistość jest inna.
Trzeba pilnować na każdym kroku i jak się chce z dzieckiem "naprawdę spędzać czas" to już nie ma go wiele więcej. 🙃

W imię zasady małe dziecko - mały "problem", duże dziecko - duży "problem".😁

Ja się cieszę każdą chwilą, gotuje Jej obiadki, zaczynamy chodzić itp.
Jest super 👌

Oh ja też karmię dniami i nocami. Generalnie to wygląda to tak, że karmiąc piersią w głowie układam tekst, a gdy córeczka zaśnie piszę posta haha
A masz rację, że jest super! Te chwile RAZEM są piękne i bardzo ulotne, widzę jak córeczka zmienia się z każdym dniem, jak szybko rośnie.

Oooo, cudowne inspiracje na nowy tydzień! Dziękuję <3

Oj tak, inspiracji jest mnóstwo, aż brakuje czasu, by je wszystkie wypróbować ;)
Pozdrawiam 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71