Xgrosz moje kryptowaluty oraz co kupuje i sprzedaje w 2018 roku

in #polish7 years ago (edited)

  Początek tego roku jest dla mnie naprawdę spełnieniem moich założeń z przed 6 miesięcy kiedy zakładałem sobie iż sprzedam mój pierwszy pakiet Burst na $0.10.
 

Również moje pakiety Sia oraz DigiByte które dzisiejszej perspektywy pozyskałem wręcz za darmo wyglądają dziś imponująco w moim portfelu.
 

Jaka nowa waluta zwróciła moja uwagę, oraz na co obstawiam w tym roku?
 

BitconnectX ICO – to już wiadomo że jestem pochłonięty tym projektem wiec nic dziwnego że BCX będzie moja pierwsza inwestycja w 2018r
 

Poza tym moja uwagę zwraca ETHOS.
Dlaczego myślę że ten projekt ma szanse na rozwój oraz wzrost wartości co najmniej 10x w tym roku, rozwinę w następnych wpisach
 

Portfel na dziś to Burst, SIA, DigiByte, BCC, Steem, i oczywiście BTC oraz BCH gdzie ciągle BTC to moja największa procentowo pozycja ( biorąc pod uwagę wartość )   W zasadzie nawet jakbyśmy rzucili lotką i trafili w cokolwiek na Krypto parę miesięcy temu to dziś bylibyśmy na plusie    


Oby tak dalej   Xgrosz

 

Sort:  

Hej, jaki masz nick na bitconnect ? Mogę ustawić kogoś sponsorem nawet po stworzeniu konta a nie mam kogo więc mogę i Ciebie, bo dzięki tobie tym się zainteresowałem.
2 pytanie czy wiesz czy 10 rusza ICO czy dopiero informacja ?

BCCPolska w miejsce sponsora jak wpiszesz to jestes w mojej lini - dzieki

  • i mozesz rowniez pisac do mnie na FB pod Bitconnect Polska
    tak ICO rusza wedlug planu - i spokojnie nie bedzie to cos co rozejdzie sie w 2 godziny ;)

Dodałem :) Jestem ciekawy w ogóle na czym będzie polegać, szkoda że wcześniej nie udostepnili informacji o tym. Ile masz przygotowane na zakup ?

osobiscie przeznaczam na to 5k -
moze jak zobaczymy szczegoly to zdecyduje czy dokupic czy nie

a BCCX kupujemy?

Bitconnect? serio? SCAM mocno. Nie inwestujcie w to to jest schemat piramidy finansowej :)

Nie dałem ci flagi dlatego ze ty dałeś mi flage.
Powód dla którego dałem ci dwonvote jest taki ze najpierw piszesz mi negatywny komentarz a następnie sam sobie dajesz 100% upvote na ten komentarz – to rozpaczliwe

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66181.33
ETH 2700.56
USDT 1.00
SBD 2.88