10 reguł do których wracam gdy się pogubię

in #polish7 years ago

   

  1. Traktuj porażkę jako naukę ( a nauka kosztuje )
  2. Zawsze miej w zanadrzu plan B ( najlepiej tez C i D )
  3. Nie zadawaj się z negatywnymi ludzmi ( odpowiadanie na negatywy wysysa energie      )
  4. Koncentruj się na głównym sensie swojego życia ( choćby rodzinie )
  5. Bądź wdzięczny ( nie ważne co bądź wdzięczny )
  6. Zawsze oczekuj więcej ( oraz zawsze dawaj wiecej niż jest oczekiwane )
  7. Podążaj za swoimi marzeniami ( swoimi )
  8. 10 pomysłów  dziennie ( spisuj 10 pomysłów dziennie tak przez 30 dni )
  9. Podejmuj decyzje samodzielnie ( inaczej nie jesteś sobą )
  10. Zlecaj co nie potrafisz innym ( nie musisz być dobry we wszystkim )

xgrosz  

Sort:  

Wartościowe reguły :)

#1 - to podstawa

Ja mam takie pytanie totalnie nie związane z postem.
Chodzi o Bitconnect. wiem, że miałeś tam trochę zainwestowane i mam pytanie co zrobiłeś z BCC? sprzedałeś po jakiejś fajnej cenie? Trzymasz? Będziesz inwestował tym w Bitconnectx?

Wszystkie BCC mam nic nie sprzedałem i nie udało mi sie kupic bccx jeszcze .

Ja też BCC trzymam na portfelu w celu PoS ale mam tylko kilka.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66070.34
ETH 2691.62
USDT 1.00
SBD 2.88