Zwariowane Historyjki #1

in #polish5 years ago (edited)

Ulica. Godzina 15.00


ulica1.png


Edek: Dajesz Misza!!! Nikt nie patrzy.
Misza: Nie idę!!! Nie chcę mieć problemów z prawem.
Edek: Nie pleć głupot kto ma ciebie niby zobaczyć? Przecież tutaj nikogo nie ma oprócz nas.
Misza: Już o to się nie martw, zawsze znajdzie się jakiś świadek. Idę poszukać przejścia dla pieszych.
Edek: Żartujesz prawda? Zaczekaj!!! No trudno poszedł sobie. Muszę coś ze sobą zrobić zanim ten pajac wróci. Mam Pomysł!!!


ulica2.png



ulica3.png

Edek: Oto świątynia rozkoszy dla mojego gardziołka. Mam nadzieje że ten frajer nie przyjdzie za szybko.
Czas Zaszaleć!!!


Ulica. 2 godziny później


ulica4.png


Misza: W końcu przejście dla pieszych. O!!! Biały Miś!!! Siemanko!!!
Biały Miś: Siema!!! Fajna czapka!!!
Misza: Dzięki, znalazłem ją po drodze, chyba komuś z głowy zwiało i przyfrunęła do mnie z daleka. Nikt z jadących w moją stronę się o nią nie pytał jeszcze, więc na razie sobie ją noszę. Może znajdzie się właściciel. A ty? Co taki spocony?
Biały Miś: Uciekam przed Michalemx2008x, mam dość!!! Dzień w dzień muszę oglądać zachody słońca, już zaczynam tym rzygać. Dobra my tu gadu gadu a Michał mnie szuka, muszę stąd prysnąć zanim trafi na moje ślady, trzymaj się!!!
Misza: Jak go spotkam będę milczał, nic nie widziałem.


4 godziny później za sklepem


ulica5.png


Edek: Szy ja umarłeeeem? widzzzzę sssiemne niebo, ale gwiazdy nie fffidzę?
Misza: Coś czułem że tak będzie wyglądać ten wieczór. To nie jest niebo tylko kosz na śmieci pijaczyno.
Edek: Misza a so ty tu robiszzzzzzzzzz.
Misza: Widzę że pamięć ci szwankuje, nie ma sensu ciągnąć ten temat, dzwonię po Taxi Groszówę pogadamy gdy wytrzeźwiejesz.


Koniec

Sort:  

Padłem ;) - "Biały Miś: Uciekam przed Michalemx2008x, mam dość!!! Dzień w dzień muszę oglądać zachody słońca, już zaczynam tym rzygać."

Przypomniało mi się jak Michał kiedyś dużo postów z miśkiem wrzucał i postanowiłem umieścić miśka który jest już zmęczony pozowaniem do zdjęć i chce odpocząć od tego.

w oczach ma tylko białe łzy

a nie byłby wtedy szarym misiem? biały miś-białe łzy, tak myślałem

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Fifi94/WrestlingWorld from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28