You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego nie można głosować ile się chce...

in #polish6 years ago

Dobrze że z czasem się tego nauczyłem, bo raz tak miałem że musiałem czekać 80 godzin zanim mi się vote power naładuje. Teraz staram się pilnować tego sprawdzając na stronie steem now ile jeszcze głosów mogę oddać, żeby mi się o tej samej porze vote power naładował. Zwykle ma to miejsce wieczorem gdzieś koło 20 i dopiero wtedy głosuję.

Sort:  

Wchodząc na platforme raz dziennie o podobnej porze najlepiej właśnie schodzić do 80 procent i za 24h mamy 100%. Ja sobie z reguły wyliczam ile zużyć pod to o której wejdę.

Ja się teraz staram żeby gdzieś w godzinach 20-22 rozdać moje głosy.

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79