Nowa ryba w basenie Steem Power :)steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

Drodzy przyjaciele i wrogowie.

Nadszedł ten dzień!

Wszystko co zaoszczędziłem skrobiąc sobie teksty na Steemit wydałem aby osiągnąć założony poziom posiadania 150 Steem Power. Szlak na 500 SP został przetarty i karawana jedzie dalej!

Długo zastanawiałem się jaką rybą w ekosystemie Stemmit jestem posiadając tak olbrzymie zasoby mocy?!

Po bezsennej nocy, dziś rano wykonałem dwa telefony.

Pierwszy do mojego wróżbity aby spytał Bogów. Coś zagrzechotało w słuchawce i stwierdził, że kości przemówiły, wróżba jest pomyślna i podał mi nazwę ryby.

Drugi do mojego terapeuty aby doradził mi jak poradzić sobie z tak potężną mocą. Mam wrażenie, że mnie nie zrozumiał ponieważ umówił mnie na wizytę i wymógł obietnicę, że mu to narysuję. Spytałem co sądzi o przepowiedni wróżbity, powiedział, że całkowicie zgadza się z tym co powiedziały kości.

Tak więc imię moje, posiadacza 150 SP to Amphiprion!

Mówiąc językiem prostych ludzi błazenek!

Drżyjcie orki, delfiny i reszta dużych ryb co tam jeszcze pływa w tym basenie :) .

Sort:  

To masz głos od innego Amphipriona ;)

Dzięki, nic się nie zmarnuje rozdam więcej dalej :)

powodzenia

Dziekuję :) Również życzę powodzenia na Stemit. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01