Moonwind... 50 dni projektu

in #polish5 years ago (edited)
Jutro mija 50 dni życia konta moonwind, które założyłem jako swoje drugie konto i postanowiłem rozwijać jako konto wspierające polską społeczność na Steemit.

Głównym założeniem konta jest gromadzenie Steem Power w celu zwiększenia siły głosu konta tak by jego upvoty mogły nagradzać polskich twórców na Steemit.

Przez minione 50 dni z kuracji tekstów oraz z zarobków za publikowane na koncie wpisy (Po cofnięciu przez Steemit delegacji dla nowego konta) udało mi się uzbierać 50 Steem Power.

Całość pozyskanych przez konto środków inwestowana była w Steem Power. Wyjątek stanowił 1 Steem przekazany jako dotacja do nagrody w cyklicznym konkursie tematygodnia prowadzonym przez @lukmarcus.

Ponieważ chciałem aby konto prowadziło ciągłą kuracje i nie marnował się Voting Power kiedy pracuję w terenie i nie mam możliwości ręcznej kuracji, konto z wykorzystaniem STEEMAUTO zostało podpięte pod traila @hellobot.

Patrząc z perspektywy tych 50 dni jestem zadowolony z tego małego projektu i cieszę się, że powoli rośnie w siłę. Kolejny cel jaki chciałbym osiągnąć na tym koncie to dojście do poziomu 100 Steem Power.

Miłego dnia! Wszystkim! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77