Piękno nocy widziane z Sopockiego Molo / The beauty of the night seen from the Sopot pier.

in #polish5 years ago

PL
Blada noc...promień słońca nie zagląda.
Blask lamp wprowadza w kadr ciszę.
Czy wszyscy śpią? Jednak nie!!!
Słychać śpiew morza i bawiący się wiatr.
Więc na co czekać... , pobawmy się razem :-)
Tak to widać moją zabawę, światła cienia i koloru. Myślę że się podoba.
Jeśli tak wiesz co zrobić.

EN
Pale night ... the ray of the sun does not peek.
The brilliance of the lamps brings silence to the frame.
Do everyone sleep? However, no!!!
You can hear the sea singing and the wind playing.
So why wait ..., let's play together :-)
This is how you see it, have fun, light and shade. I think you like it. If you know what to do.

_MGL0087.jpg

_MGL0071.jpg

_MGL0084.jpg

_MGL0127.jpg

_MGL0037.jpg

_MGL0074.jpg

_MGL0077.jpg

Sort:  

Dopiero się dowiedziałem co to jest te Tipu. Bardzo dziękuje że mnie dofinansowałeś.

Nie ma za co :) Mamy taką możliwość wspierania treści to jej używamy. Podoba mi się że dodajesz więcej niż jedno zdjęcie plus opis.

no to gitara :-)

Jak dla mnie bajka! Uwielbiam nocne fotki nie tylko astro i zabawę z czasem naświetlania :) Pozdrawiam

Warto dla takich ludzi jak Ty poświęcić trochę czasu i zrobić małe co nieco dla oka :-) Bardzo dziękuje i pozdrawiam.

Piękne ujęcia Sopot nocą :)

Bardzo się cieszę że fotki się podobają. Miałem pewien dyskomfort ponieważ nie miałem statywu a aparat musiałem stawiać na barierkach. Jakoś się udało. Takie wieczorno-nocne zdjęcia mają to coś w sobie że przyciągają oko. Na Twoim blogu widziałem że też zajmujesz się fotografia. Miło poznać kogoś po fachu. Tak trzymaj i pozdrawiam.

Taki mały jest świat że z tego samego miasta jestem :) chciałbyś dołączyć do sp-group na discord?
https://discord.gg/q5G46R tu zaproszenie i info o grupie https://steemit.com/polish/@sp-group/openly-sp-group

Jasne. Przeczytam wieczorkiem. Teraz praca. Odezwę się. Pozdrawiam. Jaki ten świat mały :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62623.56
ETH 3037.97
USDT 1.00
SBD 3.70