„To nie jest Youtuber. To profesjonalnie zrobiony materiał. Ciekawe, kto wyłożył na to pieniądze”

in #polish6 years ago

Internauta o mnie: „To nie jest Youtuber. To profesjonalnie zrobiony materiał. Ciekawe, kto wyłożył na to pieniądze”.

Do Botswany wyruszamy za nieco ponad dwa tygodnie. Tymczasem mała sprawa organizacyjna związana z powyższym cytatem.

Mimo, że ciągle raczkuję jako twórca internetowy, to tego typu komentarze raz na jakiś czas wracają (inny, mój ulubiony to „kolejne sztucznie wypromowane g***o”). Dorzucam jeszcze jeden film z mojej emigracji do UK - tutaj. Na YouTubie jest dostępny również mój vlog z emigracji - Szkocja, czyli jak zarobiłem na program. Tak powstała pierwsza seria programu. Na drugą środki zebrałem na portalu Polak Potrafi.

Zapewne większość z Was zna już moją historię, ale dla porządku zebrałem to wszystko w jednym miejscu - w razie czego w przyszłości będę odsyłał np. do tego wpisu ;-)

Za 18 dni rozpoczynamy maraton podróżniczy. Trzymajcie kciuki!


Obserwuj moją aktywność:


Wsparcie:

Sort:  

Congratulations @wojciechsiryk! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11