TVN Pozywa Za Artykuły o Pieniądzach Za „Urodziny Hitlera” Wygra czy Przegra?steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

TVN pozywa wpolityce.pl i tygodnik "Sieci" za artykuły reportażu TVN o "urodzinach hitlera" w lesie. Nie zrozumcie mnie źle. Jeśli TVN czuje się pomówiony to ma prawo do pozwu - sam pozwałem pare osób, które kłamały ma mój temat. Tu jednak jest dość kuriozalna sytuacja, gdyż według mnie (podkreślam ze to tylko moja OPINIA) słowa za które poszedł pozew NIE PADŁY. Jeśli mam rację to TVN w podskokach przerypie proces.

Szczegóły we vlogu wraz z cytatami (w którego opisie znajdziesz również linki do źródeł):

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39