Karawana Imigrantów po Pieniądze w USA i Wzorowa Reakcja Donalda TrumpasteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

O karawanie imigrantów jaka zbliża się do granic USA i skrajnie różnym podejściu Stanów Zjednoczonych i Europy do tego typu przedsięwzięć.

Szczegóły we vlogu wraz z cytatami (w którego opisie znajdziesz również linki do źródeł):

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Ha!
Właśnie odkryłem, że zamieszczasz Twoje nagrania również na Bit.Tube! :)
No i radość, że Bit.Tube zaczyna się zapełniać polskimi i - co ważne - wartościowymi treściami z jednej strony, a z drugiej, że troszeczkę sobie wspólnie pozarabiamy TUBE'ów, bo od tej pory mam zamiar właśnie tam Ciebie oglądać ;)
Pozdrowionka i chylę czoła przed Twoją płodnością twórczą - WYMIATASZ!
:)

To nie ja założyłem tam konto.
Ktoś się pode mnie podszywa i kradnie moją pracę.
Czy wiesz jak można skontaktować się z tamtejszym serwisem?

A zastanawiało mnie, czemu nie mogłem dodać Cię do subskrybowanych na Bit.Tube...
Jak dobrze, że się o tym dowiedziałeś zupełnym przypadkiem.
Mam nadzieję, że problem szybko będzie rozwiązany, a ja lojalnie wracam na Twój kanał na YT.
Oczywiście musisz skontaktować się z "helpdeskiem" Bit.Tube'a.
A propos, jak już ogarniesz temat tego skur......, to pomyśl o Bit.Tube i sam załóż tam swoje konto - jedno nagranie - dwa źródełka dochodu.
Ator Walcz!
;)

To jest już szczyt bezczelności. Jak tak można. Dobrze, że się przynajmniej o tym dowiedziałeś. Swoją drogą, ciekawe ilu twórców ma taki problem, że ich działalność jest na innych portalach, a oni nawet o tym nie wiedzą.

Posted using Partiko Android

Contact us:
BitTube International SE
Am Borsigturm 56
D 13507 Berlin, Germany
Phone: +49 (0)30 435 98 -788

VAT-ID DE303399343


Zgłaszanie naruszenia praw autorskich: [email protected]


Niemniej jednak, usunięcie filmów nie będzie proste:
https://coin.bit.tube/copyright/

@wideoprezentacje widzę, że kontakt jest po Niemiecku. Jak potrzebujesz to mogę Ci pomóc, się z nimi skontaktować i to jakoś załatwić

Będę bardzo wdzięczny. Najlepiej niech skasują kanał tego złodzieja, a ja sobie założę swój własny

(Nie)stety to nie takie proste.

BitTube is a search engine that only displays links to external data. All data accessible via these links are the responsibility of the IPFS users who have uploaded it. BitTube will never be able to delete this information in the event of copyright infringement by these users since BitTube has no administrative access to the IPFS network. On behalf of the actual rights holder, BitTube can remove entries from the BitTube search engine. In this way, however, the data remains accessible via the hash value with every IPFS reader from the IPFS network if a user knows this hash value or the link is stored in another search engine.
Alternatively, BitTube may assign the entries to the correct copyright holder, at least within the BitTube search engine, if this one has a BitTube user account and thus make the content liable for access via the BitTube Reader. Thus, the legitimate owner can generate income from this point in time despite the original copyright infringement with his data within the BitTube Services.
BitTube never owns the content of any user. The copyright always remains with the copyright holder. For BitTube, copyright is a worldwide accepted right of the creator. BitTube supports copyright holders to generate revenue from their content worldwide directly. BitTube removes intermediate earners from this revenue chain, who retain their own disproportionately high amounts of copyright income through the control and limitation of foreign copyrights.
https://coin.bit.tube/copyright/

Można wrzucić sobie do translatora, plików raczej nie da się usunąć. A najlepszym rozwiązaniem będzie poproszenie o przejęcie konta. Kontakt zapewne również po angielsku.


Tak, na marginesie. To obstawiam że te filmy ktoś pobrał z YouTube. Więc to jest też kradzież własności tego serwisu, więc można się posiłkować zgłoszeniem tego wyżej. Z tego co czytałem przy okazji ACTA, to prawo w Niemczech jest dużo bardziej surowe pod tym kontem.
W każdym bądź razie lepiej sprawę załatwić polubownie, ale jakby co mieć w obwodzie cięższe argumenty.

Jasne, że ktoś ukradł z YouTube. Kradł wszystko włącznie z miniaturkami i opisem. Zero własnej inwencji

Ja Ci chętnie Ator pomogę, ale to nie zadziała tak, że ja tam zadzwonię i powiem, że mają usunąć konto, a oni usuną. Pewnie musisz jakoś udowodnić, że to nie jest Twoje, albo właściciel konto będzie musiał udowodnić, że tamto konto jest jego.

Congratulations @wideoprezentacje! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new Steemfest³ Award is ready!
Be ready for the next contest!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Mam nadzieję że z piratem sobie poradzisz, ale po co tu wpadłem.
Mówisz że karawana liczy 3 tysiące osób. Z tego co właśnie sprawdziłem w 6 tysięcy imigrantów co roku przybywa do Vancouver (620.000 mieszkańców). Nie sprawdzałem danych ale tak na oko to tyle imigrantów co w karawanie prawdopodobnie przybywa rocznie do Warszawy... nikt wojska jednak nie wysyła.
Moim zdaniem to jest jedynie zagrywka by zająć opinię publiczną. Wiadomo jak coś się psuje, to najlepiej zawalić winę na emigrantów.


Druga sprawa, emigracja z bliskiego wschodu. Mój ulubiony argument, widziałeś jak teraz wygląda Iracki Kurdystan?


Jakoś sami sami się wyzwolili, może właśnie dzięki temu że żaden Tramp czy Putin ich nie wyzwalał jakoś sobie radzą. Przyjęli 2 miliony uchodźców.
USA, Rosja, Chiny, Japonia, Niemcy, Francja budują rafinerie, osiedla, drogi... Polska straszy imigrantami, wiesz gdzie w Warszawie najłatwiej spotkać Muzułmanina, no poza kebabem, w Złotych Tarasach na zakupach.
__
Moim zdaniem świat ma dużo poważniejsze problemy. Poczynając od nierówności, coraz większa przepaść między bogatymi biednymi. Która powoduje wzrost przestępczości. Bo jak jak biedny nie akceptuje swojej pozycji, a nie może jej poprawić przez edukacje bo na nią go nie stać. Decyduje się na inna drogę wzbogacenia. Kończy się też droga no nieskrępowanej eksploatacji środowiska, do Afryki już poza USA i Francją wbijają się Chiny, Japonia i Rosja.

"Ten ktoś" dodał na Bit.Tube kolejne 2 Twoje najnowsze nagrania!
To olbrzymie niedopatrzenie ze strony twórców tej platformy, skoro można tak beztrosko "przerzucać" sobie materiały z YT łamiąc przy tym prawa autorskie.
Brak mi słów!

Nie da się tego tak po prostu uniknąć. Szkoda tylko, że ktoś zarabia na czyjejś twórczości. Mam nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana. Nie lubię czegoś takiego.

Z tego co kojarzę (mogę się mylić), @wideoprezentacje to też było konto na Steemie utworzone przez inną osobę, która oddała Atorowi to konto. Tak powinno też być w przypadku Bit.Tube.

Również mam olbrzymią nadzieję, że Ator sprawnie ogarnie ten temat, a sam Bit.Tube postara się o to, żeby Video Hash'e każdego z tych "spiraconych nagrań" były umieszczone na ich czarnych listach, a nagrody w postaci tokenów były odrzucone dla tego Łobuza :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99