PODSUMOWANIE LATA || 3-miesiące moich pół-zawodowych wakacji

in #polish6 years ago (edited)

theEnd.png

Przechodzimy przez różne okresy w swoim życiu, człowiek pewne rzeczy zaczyna inne kończy a do jeszcze innych zwyczajnie dojrzewa lub ma okazję zobaczyć je z innej perspektywy.

Retrospekcja

Tego ostatniego co wymieniłem było mi dane doświadczyć na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Mianowicie po 10 latach gry zawodowej - decyzja o zawieszeniu/zakończeniu "kariery" wydawała mi się najlepszą jaką mogłem podjąć w tamtym momencie - czułem się totalnie wypalony i przepracowany a, także przytłoczony wplataniem do tego wszystkiego spraw poza-zawodowych.

Od tamtego momentu, dałem sobie dużo czasu (1,5-2 lata) na poukładanie pewnych rzeczy w głowie, odpoczynek, kontemplacje a także naukę nowych rzeczy.

Miałem okazję zderzyć się z "normalnym światem" ludzi szukających pracy - ciekawe przeżycie, szczególnie ilość osób niekompetentnych i całkowicie pozbawionych racjonalnego myślenia i logiki zrobiła na mnie zatrważające wrażenie (wspominałem o tym w innym wpisie).

Wykonałem także kilka usług/projektów, które pokazały mi odrobina rzeczywistości z jednej strony, natomiast z drugiej pozwoliły mi porównać obecne możliwości i warunki do poprzednich.

Szybko okazało się, że nie doceniałem tego co dawał mi poker jako profesja, nie tylko pod kątem finansowym lecz głownie decyzyjnym - byłem/jestem przyzwyczajony do podejmowania decyzji autorytarnie i w pełnej zgodności ze sobą, że obecnie nie wyobrażam sobie wykonywać czyjeś polecenia, szczególnie osób, które ewidentnie prezentują niski poziom wiedzy, inteligencji i erudycji - respektuję i zachowuję pokorę i miejsce w szeregu tylko przed autorytetami - moimi autorytetami nie tymi fikcyjnymi -systemowymi.

Korzystając z czasu wolnego postanowiłem w okresie letnim [ od czerwca do końca sierpnia] zobaczyć jak zmieniły się obecne gry i ich poziom aczkolwiek z podejściem zupełnie hobbystycznym max 1/4- 1/2 etatu.

W międzyczasie wykonałem także dla Was projekt, odnośnie poziomu na niskich stawkach dla początkujących https://busy.org/@who-knock/poker-challange-or-spin-and-go-dzien-33-or-or-podsumowanie.

Doświadczenie

Okazuje się, że pomimo dość długiej przerwy (szczególnie, że w internecie 2 lata to jak 15 lat na żywo) poziom na niskich stawkach jest nadal niski :) natomiast na średnich limitach wiele się nie zmieniło i po 2-3 tygodniach poczułem się jak w domu.

Decyzja powrotu na pełen etat jeszcze przede mną, aczkolwiek epizod jakim było poznanie niskich lotów nieuków z HR-u czy dyskusje z pseudo-fachowcami na LinkedIn mam za sobą - i te doświadczenia były cenną lekcją.

Poniżej zamieszczam wyniki, z niskich i średnich stawek jakie wypracowałem na przestrzeni czerwiec-sierpień.

całość to ok 310h przez 3 miesiące
2.jpg

same gry spin & go :
4spins.jpg

wartość oczekiwana z tych gier, total: 57cEV

spins-EV.jpg

poniżej turnieje wielo-stolikowe MTT :
5mtt.jpg

... a tak wygląda wypracowana przeze mnie całość:3overall.jpg

... poza tym nic spektakularnego się nie działo, dużo zdrowego jedzonka, rower i regularne spacery... no i oczywiście ulubiona lektura i studia tematu marksizmu, kultury i psychologii rozwoju...

... takie wakacje :)

A co Wy zrobiliście w okresie Polskiego lata, które wydaje się właśnie kończyć ?

Na koniec kilka kawałków, które wpadły na moją playlistę.



Pozdrawiam

Sort:  

To jakieś wakacje były? ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66004.40
ETH 3243.40
USDT 1.00
SBD 4.19