You are viewing a single comment's thread from:

RE: [L E G O] Moja przygoda z klockami Lego 😎

in #polish7 years ago

Ja mialem kilka zestawow, glownie technik. Nadal je mam, wszystkie czesci w woreczkach. Ostatnio dokupilem kilka nowych zestawow dla siebie, miedzy innymi Volvo spychacz zdalnie sterowany. Jako 35 latek mialem wspaniale 15 godzin budujac go. Wiele sie zmienilo w technic od czasow mojego dziecinstwa, zamierzam dokupic kilka modeli to ponadczasowa zabawka ktora rozwija kreatywnosc i zaden rodzic nie powinien zalowac na nie pieniedzy.

Sort:  

Może jakieś zdjęcie tego volvo? Chętnie zobaczę 😎

Nie mam zdjecia ale mozesz zrobic may wish o tym zest awe Za pare dni. Dzieki Za pomysl

15 godzin, to musiał być konkretny zestaw :D nie wiem jak jest z technicsami dzisiaj, ale zwykłe lego stały się znacznie bardziej skomplikowane - jak widać, to wyzwanie nawet dla dorosłych. Lego to rzeczywiście świetna zabawka!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59117.01
ETH 2525.11
USDT 1.00
SBD 2.48