Daniel C. Dennett "Świadomość"

in #polish6 years ago


Jestem bardzo podekscytowany. W końcu w moje ręce trafiła książka, która wywołała we mnie zaciekawienie w momecie, gdy pierwszy raz w internecie przeczytałem jej spis treści. Jest to jedna z trzech książek, które moja żona postanowiła podarować mi w formie prezentu. Autor książki, czyli Daniel Dennett jest amerykańskim filozofem, kognitywistą i przedstawicielem nowego ateizmu. Specjalizuje się w filozofii umysłu, sztucznej inteligencji, oraz teorii ewolucji. Kieruje on Centrum Nauk Kognitywnych na Uniwersytecie Tuftsa w Stanach Zjednoczonych w stanie Massachusetts. Jest także autorem takich książek jak "Dźwignie wyobraźni i inne narzędzia do myślenia", czy "Odczarowanie. Religia jako zjawisko naturalne". Polecam gorąco jego książki, oraz wykłady, które można znaleźć w internecie. Ostatnio nawet odwiedził Polskę i przeprowadził wykład na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ja zabieram się do czytania tego 700 stronicowego dzieła.

A może mieliście okazję przeczytać już tą książkę lub inną jego autorstwa?


Wykład PL Od bakterii do Bacha i z powrotem
Wykład ENG From Bacteria to Bach and Back

Sort:  

Zdecydowanie wole teorie świadomości Damasio od tej Denettowskiej :D Niemniej czytałbym

Ten moment gdy uświadamiam sobie jak mało jeszcze wiem :D

E tam, ja też tak dobrze tematu nie znam!

Nice! :D
Pochwal się później co ciekawego można w niej znaleźć.

Gdy trafie na coś ciekawego to dam znać :D

Zaciekawiłeś mnie :) Kolejny tytuł trafia na moją półkę "do przeczytania".

Ciesze się i polecam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29