Sort:  

Drgania od mis tybetańskich wchodzą w rezonans z ludzkim ciałem i ta energia dokonuje zmian:

Albo takie coś:

zgadza się, mam takie misy. Santana jest rewelacyjny.

Doświadczyłam takiego masażu ciała dźwiękiem mis tybetańskich, piękne to było :)

No wow! Rozkręcasz się pięknie!
A propos muzyki Aborygenów, w tym roku byłam na dość dużym koncercie (z profesjonalnym nagłośnieniem) Aborygenów. To był niesamowity spektakl: muzyka, śpiew, taniec, wyraz emocjonalny tancerzy. Zdecydowanie czułam ich energię, a moje słowiańskie ciało wibrowało! :)

Z tego wynika, że jesteś osobą z którą można budować już nowe, pozbawione mentalnych i emocjonalnych ograniczeń społeczeństwo. Akceptujesz szeroką gamę energii, co w moim zrozumieniu jest oznaką bardzo rozwiniętej empatii. Empatia = życie, egoizm zdychanie. Odczuwanie siebie samej/samego jako części całości oznacza zdolność do intensywnej wymiany energii z otoczeniem (nie tylko z ludźmi). I tu zahaczamy o termin miłości bezwarunkowej, którą trudno opisać temu, kto jej w sobie nie odczuje.
Wymiana energii - interpretację tego zjawiska można zrozumieć oglądając film Niebiańska Przepowiednia o którym juz kiedyś wspominałem.

Przyjęcie, że wszystko jest energią sprawiło, że wiele niezrozumiałych lub pozornie przypadkowych zjawisk w moim życiu nagle nabrało sensu. Teraz jest prościej i lepiej :)
Bardzo rezonuje ze mną to, o czym piszesz. Chętnie poczytam więcej!

Dzięki, mam więc motywację aby kontynuować temat.

Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible!"

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70223.87
ETH 3561.28
USDT 1.00
SBD 4.73