Sort:  

Polecam schłodzony w upalny dzień. Warto też spróbować cydr wytrawnego, bo moim zdaniem jest lepszy. Słodzony jest najpopularniejszy, ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz wytrawny.

Mieszkam w okolicach Chicago i wiele razy widziałem w sklepach różne ale jakoś nie zachęcało mnie.
Ostatnio mój tato przywiózł mi z Polski zobrowke i dołączona była tam butelka cydru lubelskiego.
Rzeczywiście był dobry smakował nawet mojej żonie.
Ale napewno nie był wytrawny.

Dzięki za porad, poszukam w sklepach.

Tak, Lubelski dołączany do żubrowki jest słodki. Na zachodzie z cydrow jest znany Cider Bow, ale nie wiem czy jest u was ale chyba też jest słodki.

Tego na pewno nie widzialem ale jest Angry Orchard i to w 6 odsłonach.
Jak mi się uda znaleźć variety pack to dam znać który mi najlepiej podpasuje.

O, no to masz duży wybór :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65443.30
ETH 2653.66
USDT 1.00
SBD 2.82