TheRavikin & Co ja robię tu... :)

in #polish6 years ago (edited)

Witam was serdecznie,

Niestety moim pierwszym postem nie jest ten post ponieważ myślałem, że jak kliknę resteem na dtube to będe mógł to potwierdzić... He... :)

Jestem The Ravikin - do tej pory prowadziłem tylko YouTube i wrzucałem filmiki od czasu do czasu.
Pomyślałem, że dobrze będzie wrócić w nieco szerszym gronie i zawitałem tutaj.

Podzielę się z wami 3 filmikami, każdy z innej kategorii ale każdy o tym co kocham i robię w życiu.

Pierwszy na tapetę poszedł motocross -> TheRavikin & Yamaha YZ250F

Później prawdopodobnie gaming.
Na koniec noże motylkowe (balisong knife) oraz może gitara lub motocykle drogowe. Się zobaczy ;)

Witam raz jeszcze i zapraszam do oglądania!

Na dowód oryginalności Tweet z powiązanego konta. Na YT wspomnę o steem przy najbliższej okazji.
Tweet

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

@lucmarcus - dziękuję bardzo :)
Widzę, że jest dość podobne do Githuba a właściwie to identyczne + można korzystać z html - więc myślę, że jakoś sobie poradzę. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 66739.07
ETH 3228.97
USDT 1.00
SBD 4.23