Uczestnik Jakub Lisiński o konferencji I Love Marketing℠steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

"Cześć, nazywam się Jakub Lisiński. 🙂 Jestem na konferencji #ilovemkt po raz drugi. Zdecydowałem się tutaj przyjść ze względu na bardzo pozytywne odczucia po poprzedniej i na wysoki poziom tego wydarzenia. 😍

Nie zawiodłem się, jestem bardzo zadowolony ponieważ dodatkowy dzień poświęcony influencerom dał więcej wartości i to pokazuje,
że Sprawny Marketing idzie za trendami. 📈

To znaczny, tak samo, jak branża marketingowa ma tendencję do szybkich zmian, tak organizatorzy dostosowują się do rynku, do tej branży. 😉

Na co ja zwracam uwagę? 🤔 Na profesjonalne podejście do oprawy i tutaj jest to pokazane na wyższym poziomie. 😍 Konferencja jest bardzo dobrze przygotowana, a takie smaczki, jak grywalizacja umożliwiają nam uczestnikom mieć wpływ na rywalizację, na utrzymanie pośrednio poziomu prelegentów. 💪

Oczywiście sami prelegenci, to są specjaliści z branży. 😎 Prelekcje, chociaż, że mamy ograniczony czas, to przekazują bardzo dużo wartości, tego mięsa, i w ogóle całe miejsce pozwala na fajny networking, na fajny kontakt z tymi prelegentami. 🤝

Czyli nawet, jeśli jesteś na sali i chciałbyś się czegoś dopytać, to możesz to zrobić za kuluarami, ja sobie to bardzo cenię. 🙂

Każdy, czy to jesteś marketerem, czy przedsiębiorcą powinieneś tu być, bo wyjdziesz zainspirowany i tak jak ja, będziesz miał wiele pomysłów, na to, żeby tą wiedzę zaimplementować w swoim biznesie." ❤️

Takie opinie nie pozostawiają złudzeń - I Love Marketing℠ 13-15.03.2019 to konferencja, na której po prostu musisz być. 😍

✔️ 3 dni tematyczne 📆
✔️ 50 prelegentów 👨‍🏫
✔️ networking przy pysznej kawie od Coffeedesk 😋

Sprawdź program już teraz! ❤⤵
🔗 http://ilovemkt.pl

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34