Wiklina papierowa - przegląd metody artystycznej #1

in #polish5 years ago

wiklina.jpg


Wiecie jak to jest. Przez cały okres edukacji, aż do studiów, uczniowie co roku są zmuszeni do wykonania świątecznego stroiku/ozdoby, coby powysyłać do okolicznych urzędów i innych znaczących placówek. 


Niestety, to nieszczęscie spotkało i mnie, już kolejnego roku z kolei. Jak zawsze, zaczęło się niewinnie. Przecież to fajna okazja do zrobienia czegoś kreatywnego, a ja przecież lubuję się w takich rzeczach. Szybko wykreował się pomysł - wieniec z wikliny papierowej, to granatową farbą w sprayu, na to brokacik, sztuczny śnieg, powtykać parę ozdóbek pozostając w w kolorach między biały - granatowy, i wszystko pięknie. Wiklina wydawała się super pomysłem, poza tym, już wcześniej chciałam z tym spróbować.

TAKI CHUJ!


                                                                                      Plan wydarzeń

  • Zaczęłam. 
  • Pierwsze rurki - wszystko zajebiście, zastanawiam się, czy nie zacząć robić stroików z wikliny za hajs
  • klejenie pierwszych rurek - lekki kryzys, aczkolwiek prędko zażegnany.
  • próby ułożenia tego tak żeby przybrało kształt gwiazdy Dawida podczas gdy babka w tutorialu nie pokazała jak - nie dość że trwało z 15 minut to tu zaczął się nasz festiwal spierdolenia.
  • Gwiazda wyszła trochę krzywa, ale ogólnie spoko.
  • Obawa, że klej którego używałam nie zabezpieczy jej wystarczająco - obwiązanie wszystkich łączeń muliną, a potem okazało się, że klej by utrzymał.
  • Początek owijania rurkami zarysu gwiazdy - wszystko według planu.
  • Zaawansowany poziom owinięcia zarysu gwiazdy - nierówności się uwydatniły, i wyglądała jakby miała za dużo chromosomów.
  • Wypierdolenie gwiazdy do kosza.
  • Postanowienie o zakupie gotowego stroika.

No, to chyba przedstawia uroki tej metody dla początkującego. Może kiedyś spróbuję z czymś prostszym, ale na pewno nie zbyt szybko.


Ogólna ocena techniki : 47/46 chromosomów

Jeśli ktoś jest ciekawy, robiłam to za pomocą tutorialu tej pani:

Tworzyłam gwiazdę 3 razy większą od przedstawionej.


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.


Sort:  

Chyba tag pl-rekodzielo lepiej pasuje zamiast pl-hobby / pl-blog, ale nie wiem :D

Dziękuję, w tym tygodniu chyba będę robić drugie podejście, więc sprawdzimy :)

Nie poddawaj się. Wiklina papierowa wcale nie jest taka prosta na jaką wygląda. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia swojej pracy.

P.S. Tag pl-rekodzielo jest odpowiedni do tego typu postów.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69735.97
ETH 3533.64
USDT 1.00
SBD 4.72