Dzienna dawka Japońskiego #13 + Mister International.

in #polish5 years ago

3daefefdcf34b1f266cb3642410bfed9.jpg
Kurcze, trzeba się trochę zdyscyplinować, bo to powoli przestaje przypominać codzienną serię. Ogólnie przeszedł mi przez myśl pomysł, żeby robić pełnowymiarowe recenzje anime, ale nie wiem jak by się to przyjmowało, czy lepiej wyrazić pokrótce swoją opinię w ddj jako taki bonusik.
Jak myślicie?

Niedźwiedź - Kuma

Tygrys - Tora

Wąż - Hebi

Kura - niwatori

Lis - Kitsune

Kurde, muszę zacząć sobie spisywać słowa które już były, bo teraz musiałam sprawdzać czy nie powtarzam.

A ten Mister to porażka była.
Ja ogólnie nie oglądam, ale moja mama jak zostało ich 10 powiedziała, że jak to możliwe że zostawili takiego paskudnego, to chciałam obczaić o co chodzi z brzydkim typem w top 10.

No, i jak na niego spojrzałam, wiedziałam już, kto jest moim faworytem.

Koleś może nie był piękny na tle innych, ale jego porażająco jasne oczy przy ciemnej karnacji wyglądały intrygująco, fascynująco.
Oprócz tego był bardzo życzliwy wobec innycg uczestników, także już w ogóle.

Nawet oglądałam do końca, kibicując mu.

Wyzywałam tego Hindusa który wygrał, bo to nie do niego powinno należeć to miejsce xd.

Potem chciałam znaleźć czego on właściwie był przedstawicielem.

Sri Lanka.

Wyszukałam jego zdjęcia, i na prawie wszystkich miał jednak ciemne oczy ;-;.

Dawno nie poczułam się tak oszukana, ja za nim całym sercem, a to soczewki ;-;.

Morał z tego taki - nie ufaj wyborom misterów.

Jeszcze wczoraj pół dnia spędziłam na robienie takiej choinki na brystolu do powieszenia na oknie w szkole xd
Nie wiem czemu zgadzam się na takie rzeczy, jak to jedna 6 za zmarnowane materiały i przede wszystkim kilka godzin z WEEKENDU. No kurde.
Czemu nigdy zanim się zgodzę nie mogę skojarzyć że mi się to ani trochę nie opłaca?xd.

A co w ogóle myślicie o Mirai Nikki?
Niby taki klasyk, z opisu też moje klimaty, ale robiłam kiedyś podejście do tego, i 1 odcinek był jakiś taki mocno zniechęcający. Warto według was próbować znowu?

Trzymajcie się!

Sort:  

Jak będziesz siedzieć na chat polskiej społeczności to raczej nie zapomnisz :D

Co do Anime - parę osób wrzucało, a już tego nie robi, więc czemu nie?

A ile trwa w ogóle rejestracja na tym chacie?
Bo zakładałam sobie już konto, ale nadal nie przyszedł mi żaden mail.

2 minutki, może w Spamie jest?

A dziękuję, sprawdzę. Myślałam, że jak tyle czas nic nie ma to może trzeba poczekać tak samo jak na steemit, i właśnie dziwne to dla mnie było, że nie wspomnieli o tym

Hmm, a spróbuj się zalogować, bo może żadnego maila nie ma, bo działa od ręki? Nawet nie pamiętam

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71