League of Legends Nowy sezon - Wstęp mojej przygody.

in #polish6 years ago

lol-logo.png
W lola gram gdzieś z rok czasu, jest to dla mnie forma relaksu i odskoczni. Nigdy nie przejmowałam się ocenami czy rangą w rankingu aż do końca zeszłego roku kiedy wiedząc że nadchodzi nowy sezon postanowiłam być w tej grze dobra.
Od początku zaczynałam na pozycji top (Garen do 6 maestrii) nadszedł czas na supp i adc, linia mid nigdy mnie nie przyciągała a jgl wręcz odstraszał.
Pewnego dnia widząc jak mój partner "wymiata" na dżungli postanowiłam, że spróbuje i tak narodziła się miłość do Warwica oraz Jaxa.
Na obecną chwilę do rankingów wybieram zawsze pozycję pierwszą jako supp oraz jg, ponieważ wiem że tam jestem dobra.

Rozwój jako support
Pierwszą miłością była Janna - mało doceniana w tej roli, jednak jej Q (podmuch wiatru) dobrze dopracowany działa na nerwy przeciwnej drużynie. Dopracowana do maestrii 7.
Morgana i Lux - ich zawsze obawiałam się jako wrogów, a wroga trzeba poznać więc zaczęłam nimi grać. Lux nie opanowałam jeszcze na tyle dobrze by grać na rankingach (ew. w sytuacji gdy pozostałe moje postacie są zablokowane lub wybrane).
Morgana to inna bajka, zauroczyła mnie swoją mocą i ostatnimi czasy grywam nią na rankingach.
Soraka - bohaterka od której stroniłam, nie widziałam w niej nic interesującego a to tylko dlatego że dobrze jej nie znałam. Od jakiś 3 dni gram tylko nią a wyniki są zadziwiające kiedy potrafię na rankedach nie zginąć ani razu. Jej Q odświeża się co 3 sekundy a możliwość R - uzdrawia wszystkich sojuszników. W - mogę przekazać cząstkę życia sojusznikowi. Podsumowując Soraka jest potężną machiną do uleczania i atakowania.
Untitled-1.jpg
1.jpg
Odpowiedzialność jako jungler (jgl)
Na każdej linii ma się jedno zadanie : zabijać i zbijać wieże. JGL ma ciut ciężej, ponieważ jest niejako odpowiedzialny za sukces na każdej linii. Zbiera doświadczenie (zabija stwory) na jgl i gankuje ( wpada z zaskoczenia na daną linię i zabija wroga). Taki jgl może więc pomóc jeśli zabije lub pogorszyć sytuację jeśli zginie.
Zaczynałam od Warwicka (ww) , ponieważ o nim mówią że najprostszy do opanowania. Fakt -w przeciwieństwie do innych potrafi sam zabić blue ( potwór na mane ) i jest silny na początku. Lubię nim grać, chociaż z R mam czasem problem by dobrze trafić.
Jax - to taki mały gruby mag, który na początku gry sam sobie nie poradzi za to później ma sporo mocy i bardzo łatwo potrafi zabijać innych.
2.jpg
1.png
2.png
3.png
Staty z ostatnich 20 gier.
Nie wiem czy to co napisałam jest dość zrozumiałe, czy są tu fani LOL'a. Chcę zrobić całą serię nt. tej gry.
Grafiki z głównej strony gry oraz moje screeny.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70846.59
ETH 3567.69
USDT 1.00
SBD 4.79