[PL] Prasówka: Polska społeczność - 2017-06-07steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)

Los polskiej społeczności nie jest mi obcy... dlatego otwieram nową serie wpisów. Postaram się regularnie i konsekwentnie wybierać najciekawsze wpisy i ciekawostki polskich autorów na tej platformie.

Ciekawostki

Wpisów polskich autorów tylko wczoraj wyniosła aż 45!

rozkład liczby "lajków"!

Co ciekawe wpisy pojawiły się w bardzo różnych godzinach

wykres ilości "lajków" do czasu publikacji

Najciekawsze wpisy

  • Pierwszy wpis należy do: @noisy, który to poprostu zrzucił bombe: LINK. Opisał w jaki sposób przejął kilka kont użytkowników. Wykorzystując to, że w histori blockchain nic nie ginie. Polecam przeczytać wyniki oraz zapoznać się z komentarzami

To co wydarzyło się w ciągu dnia... szok!
Screenshot from 2017-06-08 17-31-52.png
Ponad 300 komentarzy, 14k wyświetleń i grubo ponak 5k dolarów zarobionych. Szacun i gratulacje! Uwielbiam patrzeć na takie wyniki i wpisy.

  • Drugie miejsce należy do @kingscrown, który w tym wpisie LINK opisał i podał argumenty dlaczego Sierpień będzie bardzo ważnym miesiącem dla Bitcoina. Myśle że ważne wskazówki dla każdego, jeśli nie jest na bieżaco z wszystkim newsami.

Również jestem pod ogromnym wrażeniem wyników. Gratuluje

  • Numer trzy to @lukmarcus, który to w tym wpisie LINK opisał jak wielu użytkowników nie jest świadomych błędów, które opisał w artykule @noisy i nic z tym nie robią dalej.

Również bardzo dobry wynik, który raduje me serde. Powodzenia przy kolejnych wpisach

  • Kolejny wpis LINK nalezy do @logic, który odpowiada na pytanie dlaczego dzieci nie powinny czytać książek typu harry poter - ciekawe przemyślenia. Myśle, że warto wyrazić swoją opinie tam.

  • Na wyróżnienie zasługuje zdjecie zrobione przez @tomekkk LINK

  • Na sam koniec dodam szalenie istotny wpis LINK, którym podzielił się z nami @fractalnode. Opisuje w nim wszystkie najważniejsze kwestie związane z steemit, polecam!

  • Po popołudniowej herbaty polecam również wpis @margaretwise LINK, która opisuje zalety jazdy rowerem.

Nowe osoby

Od początku tego miesiąca dołączyło do nas 11 osób (w tym również ja), jest mi niezmiernie miło powitać Wasz wszystkich!

Co myślicie o takiej serii? Jak podoba Wam się ta formuła? Brakuje czegoś, a może zapomniałem o czymś wspomnieć?? Zastanawiam się również czy pisać to wszystko w wersji EN?

Sort:  
Loading...

Kawał dobrej roboty, widziałem tylko 3 artykuły (posty? steemy?), dzięki tobie przeczytałem pozostałe. Kontynuuj a się dorobisz ;)

Dziękuje serdeczenie. Postaram się robić to jak najcześciej. Nie zawsze będzie to proste, ale mam nadzieje że Wam również się to przyda i oszczędzi czasu.
btw. Myśle, że najlepsze słowo obecnie to wpis... tak myśle

Dołączyłem również ja.
Portal bardzo mi sie podoba, jednak mam ograniczenie w postaci słabego angielskiego - w wakacje zamierzam szlifować bo szkolna nauka tego jezyka jest dla mnie słaba.

@aditor zgadza się. Dziękuje Ci za informacje. Leci follow i w dzisiejszym podsumowaniu dodałem również Ciebie. Mam nadzieje, że będzie to świetna zabawa dla Ciebie i dużo nauczysz się przy tym.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87