You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zwykły telefon komórkowy

in #polish7 years ago (edited)

Tak jest! Znalezienie normalnego telefonu graniczy dziś z cudem. Jedynym wyjściem jest chyba zrobienie dobrego researchu i poszukanie w komisach lub na aukcjach internetowych modelu, który uchodził za niezawodny. Osobiście polecam model Nokia 2710. Kupiłem używany i służył mi około 6 lat. Musiałem z niego zrezygnować z jednego tylko względu: wiadomości tekstowe, które przychodziły do mnie z nowszych telefonów były często nieczytelne. To też bardzo ciekawy (aczkolwiek również niezwykle przebiegły) zabieg marketingowy w celu zmuszenia klientów do pozbycia się starych komórek :)

Sort:  

chodzi o to, że smartfon niepotrzebnie wciąga, a ja potrzebuje mieć telefon tylko do dzwonienia i smsów, nie pomyślałem, że wyświetlanie wiadomości też może stanowić problem, wezmę to pod uwagę przy wyborze

Chodzi o sposób kodowania znaków. W nowych telefonach znaki są kodowane w innym standardzie. Problem u mnie polegał na tym, że jak dostawałem smsa, który był wysłany ze smartfona i miał długość znaków większą niż długość jednej normalnej wiadomości, to widziałem dziwne szlaczki zamiast tekstu

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59101.88
ETH 2521.38
USDT 1.00
SBD 2.47