KURCZAK CYTRYNOWY Z PIEKARNIKA | rita food channel

in #polish6 years ago (edited)


Cześć!
Dzisiaj mam dla Was propozycję na soczystego kurczaka z orzeźwiającą nutą cytryny, zapiekanego w piekarniku.

Wykonanie tego rozpływającego się w ustach kurczaka dokładnie pokazane jest w filmiku. Serdecznie zapraszam do oglądania.

SKŁADNIKI:
👌 1 kurczak
👌 6 średnich ziemniaków
👌 4 ząbki czosnku
👌 1 kostka rosołowa
👌 1 łyżka oregano
👌 2 cytryny
👌 50 ml. oliwy z oliwek
👌 200 ml. wody
👌 1,5 łyżki miodu
👌 3 łyżki musztardy stołowej
👌 1 łyżeczka słodkiej czerwonej papryki
👌 1 łyżeczka curry
👌 pieprz
👌 sól
IMG_0957a.jpg
(kurczak cytrynowy zapiekany w piekarniku)

Muzyka wykorzystana w filmiku:
Artist: Nicolai Heidlas and Stefan Schaulinski
Title: Sunny Acoustic Rock


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Uwielbiam kurczaczka pod wszelkimi postaciami.
Cytrynowy nie jadłem. Fajny przepis. Pozdrawiam.

Ten post został zgłoszony do kuratorstwa :)

Pysznie wygląda i patrząc na listę składników pewnie tak samo smakuje! 👌 😉

I narobić się nie trzeba, samo w piekarniku się robi. Ja jeszcze specjalnie dłużej piekę, żeby mocno spiec skórkę i był chrupiący . mmm... pychotka. W upalne dni to nawet i na zimno rewelacyjnie smakuje.

No taką skórkę bym chrupnął! 😎
W ogóle to powiem Ci, że tęsknie za ziemniakami trochę a te wyglądają tak pysznie! Więcej już tych fotek nie oglądam! 😜

Ale za to, tam w Tajlandii masz teraz wiele innych wspaniałych rarytasków, np owoce morza typu pancerniaki hehe 😉

Oczywiście nie narzekam, ale kilka dni temu to miałem taką ochotę na naszego schaboszczaka z ziemniakami, że nie masz pojęcia! 😜

Najbardziej lubię takie dania co się same robią ;)

Ja też, ale np. przy robieniu ciast lub tortów to mogę stać godzinami ;)

To fakt. Nawet Ci powiem że wtedy czas mi leeeeeci jak szalony dopiero jak mnie nogi zaczynają boleć to sobie uświadamiam ile czasu już szaleję w kuchni. ;)

Jednym słowem - pyszności kuchni greckiej :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01