Zwiedzanie z dziećmi ? Plany podzieliłem na pół.

in #polish6 years ago

⛴️Mieliśmy duże plany na zwiedzanie Wenecji ale życie zweryfikowało nasze założenia. Pierwszy raz uświadomiliśmy sobie że nasz plan należy podzielić na pół.

👨‍👩‍👧‍👧Nasze dzieci są przyzwyczajone do częstych podróży ale zwiedzanie zabytków to dla małych nóżek duży wysiłek.😭

🖐️Uważam więc że jeśli jedziesz np. do Wenecji razem z dziećmi, to licz się z tym że będziesz miał max 6 godzin na zwiedzanie (łącznie z przystankami na odpoczynek i wizyty w McDonaldzie).

Czy tutaj na Steemit też są podróżnicy, którzy mają podobny problem ;)

By była jasność - podróżowanie z dziećmi to najfajniejsze momenty rodzicielstwa jednak gdy chcesz się zmieścić w określonym czasie.....to możesz mieć problem :P

Wenecja z dziecmi.jpg

Sort:  

"(...) wizyty w McDonaldzie".

Przypomniała mi się amerykańska para, którą poznałem w Wenecji w drodze na Burano. Oni także stołowali się w McDonaldzie i narzekali, że z 2 godziny im zajęło jego znalezienie.

Sorry... ale zupełnie tego nie rozumiem. I chyba nie tylko ja. No ale... kto co lubi.

Takie są uroki zwiedzania z dziećmi - na głodnego to i frytki są dla nich dobrym rozwiązaniem :)

Na temat podróżowania z dziećmi to ja się faktycznie nie znam, wiec się nie bedę już wypowiadał ;)

Co do samej Wenecji, to miejsce niesamowite. Dla mnie mogłoby nie być tych kanałów i gondol, a i tak uwielbiałbym to miejsce :) szczególnie Dorsoduro :) bo tam mało który turysta się zapuszcza.

Dlatego 6 godzin zwiedzania to max :)
Dorsoduro nie miałem okazji poznać - nie doszliśmy tam . W tym czasie
skupiliśmy się na podróżowaniu po Grande Canale.

Ja byłem bite 6 dni w Wenecji, ale to i tak było liźnięcie tematu. Tam mógłbym z miesiąc siedzieć w jednej dzielnicy ;) Niestety natłok turystów strasznie męczy, Dlatego polubiłem Dorsoduro :) Od października do karnawału pewnie jest mniej ludzi, ale dość zimno i deszczowo.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98