Rozważania cz 1. - papier toaletowy wielowastwowy

in #polish6 years ago

Kiedyś zakup papieru toaletowego był prosty. Szło się do sklepu brało worek foliowy z szarym papierem i po sprawie. Dziś producenci prześcigają się w sposobach na pozyskanie klienta. Robią papier kolorowy. Robią papier, który się rozwija w nieskończoność. Taki który jest supermocny. Papier, który jest mięciutki. Papier delikatny w użyciu. Nawet pachnący.

Jednak nie te wszystkie cechy mnie najbardziej zaintrygowały.

Papier wielowarstwowy

WP_20180910_17_54_54_Pro.jpg

To jest dla mnie nieodgadniona zagadka. Myślałem, że trzywarstwowy to już szczyt luksusu ale dziś zauważyłem, że w sprzedaży jest papier 5 warstwowy.

Oczywiście nie kupiłem 5 warstwowego w obawie przed nieznanym. Wziąłem stary dobry 3 warstwowy. W chwili samotności zdałem sobie sprawę, że i tak składam go przed użyciem na dwoje. Podejrzewam, że to już siła nawyku ale i tak nie odważyłbym się użyć go bez złożenia. Myślę, że nawet 5 warstwowy i tak bym złożył na pół.

Czy też tak robicie? Składacie papier na pół w nieuzasadnionej obawie?

Sort:  

@ratelmiodozer, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!
Enjoy some !popcorn courtesy of @nextgencrypto!

Congratulations @ratelmiodozer! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89