Moja odpowiedź na (UWAGA! KONKURS #pl-filmy!!! Edycja 4)

in #polish6 years ago

Jaki jest Twój ulubiony film?

Lekcja przetrwania

Bez tytułu1111.jpg
Scena z filmu ( zrzut z ekranu)

Przy jakim filmie ryczysz jak bóbr?

Kac Vegas - ze śmiechu...

Jaką filmową postacią chciałbyś być?

Jamesem Bondem

Której aktorki nie możesz zdzierżyć na ekranie?

Renee Zellweger - za wyraz twarzy

Jaki jest Twój ulubiony aktor?

Dwayne "The Rock " Johnson a na poważnie Matthew McConaughey

Jaki serial mógłbyś oglądać bez końca?

Spartacus

Który film animowany potrafi obudzić w Tobie dzieciaka?

Ptaszek na uwięzi

Jaką aktorkę z radością obserwujesz na ekranie?

Penelope Cruz

Który aktor powinien według Ciebie zająć się czymś innym?

Steven Seagal

Jaki jest najczęściej oglądany przez Ciebie gatunek filmowy?

Sensacja

Ścieżkę dźwiękową do którego filmu kochasz najbardziej?

Bękarty Wojny

Który reżyser powinien Twoim zdaniem tworzyć w nieskończoność?

Quentin Tarantino

Którego artystę ze świata filmu chciałbyś przywrócić do żywych?

Paul Walker

Jaki jest Twój ulubiony czarno-biały film?

Sami Swoi

Jaki film jest według Ciebie największym nieporozumieniem?

Labirynt Fauna

Który polski film jest według Ciebie najlepszy?

Sami Swoi

Jakiej filmowej postaci nienawidzisz?

Luke Skywalker

Jaka filmowa scena najmocniej utkwiła Ci w głowie?

Marsz wilków w Panu Kleksie - do dziś sie tego boję

Za co uwielbiasz kino?

Odrywam się od rzeczywistości

Dlaczego marnujesz swój czas na oglądanie filmów i seriali? :D

Robiąc to co się lubi nie marnuje się czasu

Sort:  

Dzięki za odpowiedzi i udział w konkursie :)

Lakoniczny post, ale pozostawia wiele miejsca na domysły. Niektóre odpowiedzi mogą wzbudzać kontrowersje :D

Można wiedzieć, dlaczego nienawidzisz Luke'a Skywalker'a? Albo dlaczego "Labirynt Fauna" jest wg Ciebie nieporozumieniem? Broń Boże Cię nie atakuję, ale pytam po prostu z ciekawości :)

Gdybym rozwijał odpowiedzi nie było by pytania i post przeszedłby bez komentarza :)
Labirynt Fauna - Dlatego, że wiele dobrych opinii słyszałem na jego temat zanim obejrzałem a jak zacząłem byłem po pierwsze zniesmaczony brzydotą, brutalnością scen. Psychodelicznością klimatu. No i szczerze zagubiłem się w tym co jest jawą a co psotą wyobraźni. Zmarnowałem czas na jego oglądanie a nie czułem przyjemności.

Luke Skywalker - to ciężko wytłumaczyć. Ogólnie staram się nie oceniać ludzi po wyglądzie ale czasem trafi się taki który mnie bardzo irytuje. Zaczyna się od wyglądu później gesty, czyny wszystko mnie irytuje. Taką właśnie postacią był Mark Hamil w Gwiezdnych Wojnach.

Dzięki za wyjaśnienie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25