Co zrobić ze zgromadzonym STEEM?

in #polish5 years ago

Bez%A0tytułu.jpg

Uzbierałem już zawrotną kwotę blisko 7 STEEM. Wkrótce będzie 10STEEM. Zdradzicie mi co robicie ( poza wymianą na SP) ze STEEM?

Gdzieś wyczytałem, że jest inflacja roczna 0,5% Czy ktoś na chłopski rozum wytłumaczy mi jak to działa?

Dlatego chciałbym coś z tym STEEM zrobić żeby nie leżało w portfelu. Widziałem, że jest możliwość zamiany na SBD i wpakowanie w oszczędności. Tyle, że teraz zamiana na SBD trochę się nie opyla.

Z jednej strony chciałbym pobawić się w giełdę. Nie liczę na zyski ale chciałbym po prostu poznać na czym to polega w praktyce.
Czy jest sens z przykładowo 30 STEEM bawić się w giełdy?

Jeśli tak, to czy macie jakieś poradniki jak z tym wystartować? Która giełda? Czy są giełdy ze STEEM gdzie nie trzeba dowodu osobistego skanować? Jaki portfel dla początkującego? Czy odpowiedni będzie instalowany w formie aplikacji na kompa, który jest na wykończeniu? Czy wtedy tracę wszystko?

Gdyby była możliwość wystartować z giełdami to wolałbym nie zamieniać na SP. Bo potem trzeba długo czekać z odwróceniem zamiany. A z kuratorki żył nie będę bo do tego trzeba miliony monet.

Będę wdzięczny za każde podpowiedzi.

Sort:  
Loading...

No właśnie wydajemy te zawrotne w przeliczeniu ~8 zł na Steem Power i nie płaczemy potem, że platforma na której siedzimy jest bez sensu, bo brakuje nam RC.

Pomysł z ilością RC na początek jest chybiony i wiele osób o tym otwarcie mówi. Ale przejdźmy do sedna Mądralo. Teraz zarobek na steemit jest 50/50 STEEM/SP tak więc zanim uzbieram te 30 STEEM równocześnie podniosę o 30SP Jak będę miał koło 50 wtedy mam nadzieję mi wystarczy RC żeby odpisać takim mądralińskim jak Ty.

Posiadasz 30G RC...to całkiem dużo jak na korzystanie z konta na co dzień ;)

To nie ja marnuje czas na portalu, który nie ma sensu/ nie ma ciekawych twórców, dla paru złotych, żeby potem ruszać z parozłotową inwestycją na giełdy.

Tak jestem znanym tu wszystkim mądrala, pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62986.12
ETH 3072.14
USDT 1.00
SBD 3.84