Steemweb.pl - zobacz wykresy popularności twoich ulubionych polskich tagów! [aktualizacja]

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Stronę odwiedzam co najmniej raz dziennie.

Świetna robota!!!

Na pewno wszyscy powinni się z nią zaznajomić, przydatne jest drzewo tagów i najważniejsze informacje o użytkownikach.

Świetna robota! Super! :)
Zaglądam często...

Da się rozciągnąć wykres aktywności polskiej społeczności na dalej niż ostatnie 7 dni?
https://steemweb.pl/statistics/activity
Interesuje mnie szerszy zakres, nawet miesiące w tył do teraz.

Dodałem możliwość podania startowej daty. Jednak dane zbieram dopiero od niecałych dwóch miesięcy.. dlatego dopatrzysz się jedynie ciągłego spadku aktywności :o

indeks.png

Zastanawia mnie jedynie regularność, wygląda na to że gdy pojawia się 1 nowa osoba to dwie odpadają średnio. Mam nadzieje, że to nie wynika z jakiegoś błędu ;) W momentach gdy kurs btc mocno skacze często widziałem na wykresie chwilowe wzrosty aktywności. Inna ciekawa kwestia to możnaby ten wykres wykorzystać do znalezienia dna bear marketu :D Gdy już wykres przestanie spadać..

Postaram się dodać jak najszybciej wybór okresu i dam znać.

Dobra robota. ;-) dzięki za włożona pracę tutaj.

Szacuneczek, fajne narzędzia, czasami fajnie zaglądnąć

This post has been just added as new item to timeline of Polish Steem Community Guide on Steem Projects.

If you want to be notified about new updates from this project, register on Steem Projects and add Polish Steem Community Guide to your favorite projects.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87