Meteorolodzy fałszują prognozy pogody i się z tym nie kryją, dlaczego?

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

nie miałam o tym pojęcia :o świetnie że poruszyłeś taki temat!

Podobnie jest ze spóźnionymi pociągami. Opóźniony pociąg przyjeżdża z reguły szybciej coby ludzie mieli powód do radości

Już nie mówiąc o tym, że w Polsce nikt na pociąg się nie spieszy :D bo wie, że nie ma sensu, a gdy pociągi zaczną być punktualne będą problemy

kolejny ciekawy problem dla matematyki, zaraz po ogarnięciu trzęsień ziemi należy wziąć się za przewidywanie PKP :)

Bardzo ciekawy materiał. Nie spodziewałem się takiego powodu fałszowania pogody. Ciekawym aspektem do rozważenia jest również technologia haarp. Leci głos. Pozdrawiam i życzę powodzenia w pisaniu kolejnych artykułów :)

W końcu jakiś pożyteczny wpis ;)

Napisałeś o pogodzie, polecam ciekawy wykład w kontekście czasu :)

bardzo fajny artykuł :) mam też wrażenie, że w dzisiejszych czasach pogodę programuje się na życzenie. gdy na wiosnę zaczynało robić się ciepło, rośliny zaczynały się budzić... zasiano chemtrailsy na niebie i pogodę szlag trafił, znów było zimno bo chmury się rozpleniły zasłaniając słońce ;) ale to tylko takie moje dziwne przemyślenia ;P

mowisz o tych samych chemtrailsach, na ktore nie ma zadnego dowodu? ;)

chemtrailsach ? a co to jest... nie widziałem, nie słyszałem o tym niogdy.. ale tak o nich mówię XDXD ooo czekaj, coś Ci pokażę tak przy okazji :P Piękny zachód w słońca z salonu w blasku jakiś tam smug XD

20180403_191736.jpg

Wychodząc na pocztę biorę ze sobą książkę, co pozwoli mi zaoszczędzić niepotrzebnego stresu... i z prognozą pogodą jest podobnie :)
Lepiej się miło zaskoczyć, niż ...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94