Spotkanie Steemian - Katowice 14.09.2018r.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Szkoda że daleko i mam dzień wypełniony. Odleglosc to ogarnalbym, ale zajete dni:(

Szkoda, pewnie będziesz miał jeszcze inne okazje.

Przegapiłem obwieszczenie i ankietę. Postaram się pojawić. Bliżej się nie da ;)

No to super. Każdy Steemian jest mile widziany :)

No cóż tym razem nie dam rady, będę tylko do 10.09. w PL. W każdym razie wierzę, że kiedyś uda mi się Was poznać na żywo. Pozdrawiam.

Trochę szkoda, no ale cóż... Pewnie będzie jeszcze okazja do spotkania.

Mam nadzieję, że uda mi się Was rozpoznać :)

Niektórzy mają zdjęcia jako awatar, to nie powinno być źle ;)

Na razie nic nie potwierdzam, ale jak tylko będę w Kato to na pewno dołączę :) Mam nadzieję, że się uda :)

Super, zatem powodzenia ;)

Qrczę, ja baaardzo chętnie bym się spotkała, natomiast w Poznaniu. Życzę powodzenia. Fajna inicjatywa:)

Dziękuję. Być może w przyszłości i o Poznaniu ktoś pomyśli ;)

Pomysł bardzo fajny. Niedawno dopiero dołączyłem do tego grona STEEMowiczów, ale jak tylko czas pozwoli to chętnie się pojawię.

Zapraszamy :)

Excellent article. I learned a lot of new things. I signed up and voted. I will be glad to mutual subscription))))

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30