You are viewing a single comment's thread from:

RE: White mirror, czyli przyszłość ekosystemu Steem

in #polish7 years ago

@hallmann jako, że trafiłem i przeczytałem to chyba trzeba cię traktować, że należysz do starej gwardii "dinozaurów". Tych co już się wybili. Zresztą ilość i wartość upvotów pod Twoimi wpisami o tym najlepiej świadczy.

Jako nowa osoba rozglądam się, czasami coś skomentuje, na to co mi się podoba daję upvote, ale przede wszystkim zastanawiam się jak napisać swój pierwszy post aby być zauważonym. Od paru dni mam roboczą wersję i nadal ją poprawiam :-(

Jakieś rady od "dinozaurów" sprzed grudnia 2017?

Sort:  

Dinozaurem będę dopiero w 2022. Na razie jestem nowy. Zacząłem w połowie grudnia.

Pierwszy post najlepiej wrzucić powitalny. Napisać coś o sobie, o swoich zainteresowaniach, dodać zdjęcie. Pisząc kolejne posty trzeba pamiętać by używać prawidłowych tagów. Jak pisze się o tradycji/przeszłości warto dodać #pl-tradycja, jak o zwierzętach - #pl-zwierzeta, jak o jedzeniu #pl-kuchnia, jak na tematy z pozycji konserwatywnych - #reakcja. Każdy dłuższy artykuł warto otagować #pl-artykuly. Polecam również cotygodniowy konkurs #tematygodnia. Nawet jeśli nic się nie wygra, to jest gwarancja, że ktoś artykuł przynajmniej przeczyta.

Dzięki za rady, chętnie z nich skorzystam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58999.04
ETH 2518.40
USDT 1.00
SBD 2.46