You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga na Strimi !!! To nie nowy wykop a zakop !!

in #polish6 years ago (edited)

Ogólnie wygląda, że to kilku nadętych typków z rozrobionym otworem :) Rozpisałem im, jak działa Strimi, potem dostałem info, że ich nie obchodzi Strimi. Do tego są święcie przekonani o swojej słuszności i nawet nie ma po co z nimi gadać. Jakoś mi to przypomina mityczny "algorytm" fejbuka, który jednak był manualnie sterowany, bo żaden robot by nie rozpoznał niczego.
screen1.png

Dalej - ich nie obchodzi w zasadzie nic. W środku tyłka mają użytkowników. Czekam, aż nam wywalą flagi na content z naszych stron internetowych i siłą rzeczy zwiniemy się z portalu, bo i po co wtedy tu być, gdy artykuły ze strony nie będą widoczne. Na koniec policja nie zdobyła się nawet na pożegnanie.

screen2.png

Ps. Niedawno popełniłem mały tekścik. Magna Polonia zaproponowała, że wrzuci do siebie na portal. Zgodziłem się, na koniec art. poszło zaproszenie do Steemit. Może jakiś czytelnik się zarejestrował. Nawet nie wiem, czy tutaj też nie wrzucili tego art. Cieszyłbym się z tego i w żadnym wypadku nie flagował. Takie przypadki też mogą zostać potraktowane jak plagiat. Wtedy też można co najwyżej sobie pogadać ze steemcleaners, bo mają takie widzi mi się i już. W dużej mierze uciekłem z Fejsa tutaj, bo dawał wolność. Teraz widzę, że ta wolność za chwilę może zostać zagrożona. Treść nie spodoba się policji, a zdjęcie do artykułu jest wzięte z neta? Flaga. Uciszone? Uciszone. Machina pokoloruje sobie jakiegoś partyzanta? Przecież nie zrobił tego zdjęcia 70 lat temu - flaga. Moim zdaniem - walczmy o Strimi, bo potem nie będzie komu walczyć o nas.

Sort:  

Czytam i nie wierzę co oni wypisują. Wygląda na to że strimi powinno zawiesić działalność do czasu wyjaśnienia tej sprawy. Każdy publikujący przez strimi jest narażony na flagę

No z tym zawieszeniem działalności to popłynąłeś, te kutwy ze @steemcleaners liczą tylko hajs. Co raz bardziej mi się tu nie podoba...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28