You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga na Strimi !!! To nie nowy wykop a zakop !!

in #polish6 years ago

To się nie dowiesz XD Właśnie o to nam chodzi, że nam nikt nie wskazał błędu, tylko jakaś Steemitowa policja z botami od razu nam rzuciła flagę. Dobrze, że możesz poczuć się tak, jak my.

Sort:  

Nie chcesz mówić, to trudno, mi to wsio rybka. Staram się dawać dobry content i nigdy nie opublikowałem posta, który nie zawiera mojego wkładu.
I tyle.


To jak - sprawdzać u bota, czy to twoje?

Wow, post sprzed 2 miesięcy, gdzie sprawdzałem działanie dManii. :D

Jak jesteś aż takim desperatem, to dawaj śmiało, chociaż nie wiem co chcesz tym osiągnąć. xD

No i brawo, że nie wiesz czym jest internetowy mem. XD

Jest plagiatem, bo nie zrobiłeś tego zdjęcia sam XD Nie jestem rozwydrzoną nastolatką. Zobacz, jak łatwo dostać flagę za głupotę - np. mema, którym się dzielisz na dManii. W zasadzie chyba właśnie po to powstała, ale policja steemitowa "wi lepi" XD

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84