Sort:  

Wszyscy czekamy na to, co wydarzy sie po 16-tym...

BTC zjedzie na 4500 a alty pójdą o 50% w górę :)
Oby :)

Zjedzie oczywiscie z 9500..
I 50% pierwszego dnia :)

Po ile spodziewacie sie NEO chwile przed forkiem?

Cieżko teraz cokolwiek stwierdzić, byłby to tylko i wyłacznie strzał..
Niby będzie ico na NEO niby ledger bierze je na portfel ale i tak b2x przebija wszystko

Mam nadzieję, że zjedzie jak najniżej, bo w końcu chciałbym jaką większą ilość dokupić. W sumie teraz jak ktoś ma konto maklerskie w usa, to po wprowadzeniu opcji na bitcoina przez CBOE, będzie moża całą fizyczną pozycję fajnie zahedgować. Co też, jak już się obkupię, rozważę.

A ja na instagramie liska widziałem taki wpis:
"Yes it is, we just have to be patiënt. If you look at the roadmap for the rebranding it shows November as the last month so it won't be long now."
Może świadczyć to o tym, że będziemy świadkami rebrandingu już w listopadzie..

I cena urosła do 7.500$ Dobry film, co do Liska obyś miał rację jak z BTC że cena urośnie.

Co do LISKA to na 95% według mnie urośnie tylko kwestia czy na stałe czy na chwilę

w stosunku do dolara,czy do BTC? ;)

dolara, ja mam troszke inna strategie. Znajduję dobre projekty i inwestuje w nie długoterminowo a jeżeli wypłacam to odrazu do FIAT.

ok, czyli tak trochę "fundamentalnie" inwestujesz, a masz jakieś założenia, co do tego jak/kiedy wychodzisz ? strategię wyjścia ? od czego, to u Ciebie zależy? W sumie może jakiś filmik o tym kiedy wyjść ew. jak Ty subiektywnie do tego podchodzisz ?

Też liczę na tą monetę mam nadzieję że na stałe jak Dash i ETH

Congratulations @philk! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Phill gdzie bedzie mozna ten kurs dla poczatkujacych obejrzec? Pochwalisz sie nim na swoim kanale?

Golem czy Siacoin? :)

Już wiem że Sia. Dziękuje. Pozdrawiam. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59128.17
ETH 2522.40
USDT 1.00
SBD 2.48