18 paździenik - Międzynarodowy Dzień Mediacji Międzynarodowy Dzień Unii Kredytowych Dzień Łącznościowca itd.

in #polish6 years ago

kw.jpg

Hej

Dzisiaj 18 października-piękny dzień. Międzynarodowy Dzień Mediacji, Międzynarodowy Dzień Unii Kredytowych, Dzień Łącznościowca, Światowy Dzień Menopauzy i Andropauzy, Dzień Poczty Polskiej, Europejski Dzień przeciwko Handlowi Ludźmi, Święto Wojsk Łączności i Informatyki, Dzień Poczty Polskiej (Dzień Listonosza). Dużo, dużo. Serio wam powiem, że codziennie zastanawiam się kto i czasem po co to wszystko wymyśla. Nie sposób wszystkiego obchodzić, czy nawet opisywać i tłumaczyć. Lubię ciekawostki ale nadmiar informacji powoduje zamęt i zero informacji trafia do mojego mózgu. No tak jest, przynajmniej ja tak mam. Najbardziej dzisiaj podoba mi się dzień Mediacji i o w to wejdę. Mediator to ważna pomoc, bo warto wiedzieć że wiele spraw można załatwić bez sądu a z pomocą właśnie mediatora. Nie wiem czy będziecie kiedyś korzystać czy już skorzystaliście, warto się zastanowić i rozważyć jego udział. Dzisiaj jest tak piękna pogoda, że zaraz wybieram się na spacer po pracy co i wam polecam. Pięknego dnia, pozdrawiam.

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Ładny kwiatek ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24