[#Życie] #2 VIDEO - XI Turniej Łuczniczy 2017 - Gniezno

in #polish7 years ago (edited)

Cześć!

Zapraszam do obejrzenia filmiku z

XI Turnieju Łuczniczego o Złoty Trzos Gnieźnieńskiego Grodu

► Watch on DTube
► Watch Source (IPFS)

Na Turnieju byłem 30 lipca 2017 r. Wydarzenie organizowane było w ramach Festiwalu Kultury Słowiańskiej i Koronacji Królewskiej w Gnieźnie.

Nagrodę czyli Złoty Trzos Gnieźnieńskiego Grodu zdobył Jerzy Jackowski z Warszawy.


Zawody bardzo mi się podobały. Była klimatyczna atmosfera a zawodnicy występowali w barwnych strojach.

Poniżej kilka zdjęć:

IMG_20170730_111749.jpg

IMG_20170730_112921.jpg

IMG_20170730_113155.jpg

IMG_20170730_111837.jpg

IMG_20170730_112213-2.jpg

Zachęcam do odwiedzenia Gniezna!


Co roku w wakacje organizowane są imprezy historyczne w tym najpopularniejsza koronacja królewska Bolesława Chrobrego.


Jest to świetna okazja na miłe spędzenie czasu z rodziną i wejście w ten historyczny klimat.


Pozdrawiam!
Jacek K.
@openart

Sort:  

Też brałeś udział w zawodach, czy tylko obserwowałeś. Musiało być fajnie, jak by przeniosło się w czasie

Dobre pytanie :-D - nie brałem udziału tylko obserwowałem.

Musiało być fajnie, jak by przeniosło się w czasie

No dokładnie tak jak napisałeś! :-)

Zapraszam następnym razem do Gniezna aby samemu się przekonać!

W przyszłym roku postanowiłem, zwiedzać. Dość, tylko praca i praca, tyle fajnych rzeczy mnie ominęło, np. koncert Metallicy na Narodowym, planowałem rok wcześniej że pojadę, i co jak zwykle nie mogłem.

Dość, tylko praca i praca, tyle fajnych rzeczy mnie ominęło

No własnie... bo jak to jest?
Żyjemy po to by pracować?
Czy pracujemy po to by w końcu ŻYĆ? :-)

Dobrze powiedziane

też właśnie miałem pytać czy brałeś udział :D

Trochę mało tego łucznictwa na filmiku :(

Dlatego nazwałem go "filmik" a nie film ;-p
Za dużo też się nie nagrało więc jest co widać :-) Dodałem również zdjęcia.
Mam nadzieję, że filmik zainteresował chociaż co niektórych do przyjazdu do Gniezna.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63006.70
ETH 3075.91
USDT 1.00
SBD 3.82