O literówkach.

in #polish6 years ago

 - Cześć. Chłopaki będą po mnie za pół godziny. Kupiłaś?
- Nie. Pomyślałam, że domowej roboty będzie lepszy. W sklepach jest taki podejrzany szajs, pełno w tym chemii.
- Co?!
- Mówię, upiekłam sama. Nie było łatwo, bo nigdy tego jeszcze nie robiłam, ale znalazłam w internecie przepis...
- Mamo, co ty pleciesz?! Przecież oni zaraz tu będą!
- Czego się wściekasz? Już się dopieka, zanim przyjadą zdąży się jeszcze trochę przestudzić.
- Zwariowałaś?! Co ma się przestudzić?!
- Grzeczniej proszę. Człowiek się stara, a tu takie...
- Mamo, o czym ty mówisz? Ja się spakować muszę!
- No to się pakuj. Walizka jest w pawlaczu. Ja zaraz znajdę jakiś pojemnik na ciasto.
- Nie pojadę nad jezioro z walizką, jak jakiś emeryt! I jakie ciasto?!
- No przecież sam chciałeś...
- Co chciałem?!
- Napisałeś mi w sms-ie, że chcesz wyskoczyć z kolegami pod namiot i koniecznie potrzebny ci placek turystyczny. No to upiekłam. Zaraz dojdzie.
- Dżizas, jaki znowu placek?!
- Turystyczny. Znalazłam przepis w...
- Placek turystyczny... W mordę... Plecak, cholera, mamo, potrzebny mi PLECAK!
- Aaaaaa... No to pisz porządnie. 

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34